کد خبر: 207818 - تاریخ: یکشنبه، 20 دسامبر 2020 - 08:34

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان؛

عقب‌ماندگی‌های حوزه سلامت گیلان میراث مدیران گذشته بوده که تنها مدیران تزئینی بودند

شامگاه امروز پنجاهمین نشست استانی ستاد مدیریت و مقابله با بیماری کووید۱۹ در گیلان با حضور دکتر علیرضا رئیسی، معاون بهداشتی وزیر بهداشت و سایر اعضای ستاد استانی در سالن غدیر استانداری گیلان برگزار شد.

به گزارش خوبان به نقل از فارس، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان در نشست ستاد استانی مدیریت کرونا با اشاره به ضعف عدیده گیلان در زیرساخت‌های بهداشت و درمان اظهار کرد: عقب‌ماندگی‌های حوزه سلامت گیلان میراث مدیران گذشته بوده که تنها مدیران تزئینی در استان بودند.

جان احمد آقایی با بیان اینکه دکتر سالاری و تیم مدیریتی وی میراث دار کم‌کاری مدیران درگذشته بوده‌اند، افزود: گیلان با مدد الهی و همراهی در سایه مدیریت استاندار پرتلاش علیرغم فقر منابعی که در استان وجود دارد در مدیرت بیماری کرونا موفق عمل کرده است.

وی بر لزوم مساعدت و کمک به حوزه سلامت گیلان از منابع ملی تأکید کرد و گفت: انتظ

شامگاه امروز پنجاهمین نشست استانی ستاد مدیریت و مقابله با بیماری کووید۱۹ در گیلان با حضور دکتر علیرضا رئیسی، معاون بهداشتی وزیر بهداشت و سایر اعضای ستاد استانی در سالن غدیر استانداری گیلان برگزار شد.

 

ار داریم در سطح ملی کمک ویژه‌ای به استان در جهت کمبود زیرساخت‌ها بشود تا با دستان پرتوان تلاش گران حوزه سلامت شاهد رشد شاخص‌های سلامت باشیم.

معاون رئیس‌کل دادگستری گیلان با تقدیر از حسن عملکرد و اقدامات قابل‌توجه رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان بیان کرد: اگر سالاری و تیم عملیاتی و جهادی وی نبودند، مشکلات موجود در زیرساخت‌ها مانع از پیشرفت امور می‌شد و وضعیت شیوع کرونا در گیلان به‌مراتب بیشتر می‌شد.

 
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads