کد خبر: 207793 - تاریخ: شنبه، 19 دسامبر 2020 - 09:29

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان:

شناسایی ۵۰ نقطه آسیب‌پذیر گیلان در حوزه مدیریت بحران

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان با اشاره به شناسایی ۵۰ نقطه آسیب پذیر مربوط به بحران برف سال گذشته در این استان، گفت: به دنبال رفع ابن نقاط آسیب پذیر هستیم.

به گزارش خوبان،  امیر مرادی صبح شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه بیش از ۵۰ نقطه آسیب پذیر در حوزه مدیریت بحران استان گیلان که مربوط به بحران برف سال گذشته بوده، احصا شده است، بیان کرد: تلاش داریم با همت تمامی مسئولان این نقاط ضعف را برطرف کنیم.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان با اشاره به اینکه اولین بروشور استان در حوزه برف رونمایی شده و طی آن نقش دستگاه‌های مختلف مشخص و امکاناتی که دستگاه‌های ذی‌ربط باید در زمان بحران داشته باشند بازبینی شده است، افزود: اعتبارات لازم جهت خرید ماشین و بازسازی ناوگان نیز در نظر گرفته شده است.

وی با تاکید بر اینکه طبق قانون مدیریت بحران تمامی دستگاه‌ها موظف به همکاری با این سازمان هستند، گفت: در شش محور استان پایگاه راهداری نداشتیم و به همین دلیل اتفاقات ناخوشایندی در این محورها رخ داده بود که در حال حاضر احداث پایگاه‌ها برای این محورها پیش‌بینی شده است.

مرادی با اشاره به اینکه نیروهای مسلح برنامه منظم عملیاتی خود را به ما اعلام کردند و در بخش راهداری با ما همراهی خواهند کرد، عنوان کرد: اقدامات خوبی نظیر تجمیع اطلاعات و فعال کردن مرکز مانیتورینگ و رصد راه‌ها به منظور جلوگیری از حوادث ناگوار پیش بینی کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه تیم آفرود نیز برای کمک به مردم در زمان بحران بسیج شده است، اظهار کرد: در مدیریت یکپارچه تمامی دستگاه‌ها موظف به همراهی با مدیریت بحران جهت خدمات دهی به مردم هستند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان با بیان اینکه شرکت‌های بخش خصوصی نیز در حوزه زیرساخت با ما همکاری می‌کنند، بیان کرد: ۵۱۴ ماشین در حوزه راه‌ها را احساس کردیم که در حوزه راهداری فعالیت کنند.

مرادی ادامه داد: مدیریت بحران وظیفه اجرایی ندارد بلکه باید هماهنگی‌های لازم جهت خدمت رسانی دستگاه‌های مختلف در زمان بحران را انجام دهد و این موضوع نیز به خوبی انجام شده است.

کد خبر 5099043

مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads