کد خبر: 207768 - تاریخ: جمعه، 18 دسامبر 2020 - 14:50

امام جمعه خمام تاکید کرد؛

در روند انتخاب فرماندار خمام تسریع شود/ خمام جای عناصر فتنه‌گر نیست

حجت الاسلام و المسلمین اسداله زاده با اشاره به اینکه هیات دولت ماه های گذشته  مطالبه بیش از ده ساله مردم خمام را جهت شهرستان شدن خمام با تصویب و ابلاغ آن محقق کرده است ، افزود: مردم خمام منتظر اجرای این مصوبه در استان و منطقه هستند و از استاندار  انتظار می رود هرچه سریعتر نسبت به معرفی سرپرست فرمانداری در خمام و زمینه سازی استقرار ادارات در خمام و همچنین برخورداری مردم منطقه از مواهب شهرستان شدن اقدام کنند. 

به گزارش خوبان خبر ؛ حجت الاسلام و المسلمین اسداله زاده در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه خمام در مسجد جامع این شهر با تبریک ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار گفت:  بهترین هدیه ای که مردم ما می توانند به پرستاران در شب ولادت حضرت زینب علیها سلام که مصادف با سنت شب یلدای ایرانی است به پرستاران عزیز بدهند رعایت دستورالعمل های بهداشتی و پرهیز از دورهمی های شلوغ هر ساله است.

امام جمعه خمام افزود: امیدوارم با رعایت دستورالعمل ها توسط مردم عزیزمان کمی از خستگی های پرستاران عزیز در بیمارستان¬ها و مراکز درمانی کاسته شود.

وی با اشاره به اینکه هیات دولت ماه های گذشته  مطالبه بیش از ده ساله مردم خمام را جهت شهرستان شدن خمام با تصویب و ابلاغ آن محقق کرده است ، افزود: مردم خمام منتظر اجرای این مصوبه در استان و منطقه هستند و از استاندار  انتظار می رود هرچه سریعتر نسبت به معرفی سرپرست فرمانداری در خمام و زمینه سازی استقرار ادارات در خمام و همچنین برخورداری مردم منطقه از مواهب شهرستان شدن اقدام کنند. 

حجت الاسلام و المسلمین اسداله زاده با بیان اینکه همه فعالان سیاسی در استان بدانند مردم ولایت مدار، مومنین و انقلابیون خمام حتما تحرکات سیاسی برخی جریانات را رصد می کنند ، افزود: خط قرمز خود را معرفی فعالین فتنه به عنوان مدیران شهرستان می دانند و البته مانند برخی شهرستان های استان گیلان علاج بعد از واقعه نخواهند کرد و اجازه تصدی گری فعالین فتنه در خطه ای که ۱۷۲ شهید در راه انقلاب و اسلام عزیز را داده است را نخواهند داد.

 

انتهای پیام/۱۳۲۲۵


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads