کد خبر: 207717 - تاریخ: پنج‌شنبه، 17 دسامبر 2020 - 12:47

رئیس پلیس راهور استان گیلان:

جریمه تردد شبانه ۷۵ هزار خودرو در استان گیلان

رئیس پلیس راهور استان گیلان با اشاره به جریمه تردد شبانه ۷۵ هزار خودرو در استان گیلان گفت: دارندگان کارت تردد شبانه که تخلف آنان در سامانه ثبت‌شده اصلاً نگران نبوده و به پلیس راهور مراجعه کنند.

 سرهنگ امیر طالبی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به تداوم محدودیت‌های منع آمدوشد کرونایی کماکان در گیلان اظهار کرد: محدودیت‌های منع آمدوشد خودرو در شهرهای قرمز و نارنجی از اول آذر در استان گیلان آغاز و این امر کماکان به قوت خود باقی است.

وی با اشاره به حضور مستمر نیروهای پلیس راهور در ورودی شهرهای استان گیلان گفت: ورود خودروهای غیربومی به شهرهای قرمز و نارنجی استان ممنوع بوده و به همین منظور مأموران پلیس راهور در تمامی ورودی شهرهای استان و سطح شهرها حضورداشته و از ورود خودروهای غیربومی به شهرهای نارنجی و قرمز جلوگیری می‌کنند.

رئیس پلیس راهور استان گیلان از اعمال قانون تردد شبانه و غیرضروری خودروها در شهرهای قرمز استان خبر داد و افزود: بندرانزلی، آستارا، رودسر و تالش چهار شهر نارنجی گیلان بوده و تردد غیرضروری خودروها از ساعت ۲۱ الی چهار صبح در این شهرها ممنوع و دوربین‌های پلیس راهور این خودروها را اعمال قانون می‌کنند.

طالبی با اشاره به افزایش جریمه تردد شبانه در چند وقت اخیر در شهر رشت تصریح کرد: علیرغم نارنجی بودن شهر رشت ولی به دلیل جمعیت بیش از ۲۰۰ هزار نفر تردد شبانه هم در این شهر ممنوع و در بین ساعت ۲۱ الی ۱۰ و نیم شب بیشترین میزان تردد بوده و تاکنون پنج هزار خودرو در این شهر جریمه شدند.

وی با اشاره به وضعیت جریمه شدن خودروهای دارای کارت تردد شبانه در استان گیلان بیان کرد: تاکنون ۷۵ هزار برگ جریمه شبانه برای خودروها در گیلان صادر و دارندگان کارت تردد شبانه که تخلف آنان در سامانه ثبت‌شده اصلاً نگران نبوده و به پلیس راهور مراجعه کنند.

انتهای پیام/۳۳۸۹

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads