کد خبر: 207682 - تاریخ: چهارشنبه، 16 دسامبر 2020 - 08:33

میزان توزیع مرغ در گیلان به بالای ۲۰۰ تن رسید/ تخصیص ۳۰۰۰ تنی روغن به صنعت گیلان

به گفته رئیس سازمان صمت گیلان، : از ۷۰۰ تن سهمیه مرغ منجمد گیلان تاکنون ۵۸۴ تن توزیع شده که مابقی نیز به‌تدریج در ماه آینده، جهت حفظ تعادل به بازار تزریق می‌شود.

به گزارش خوبان، فرهاد دلق‌پوش امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به افزایش سهمیه‌های جدید به گیلان اظهار کرد: با توجه به پیگیری‌ها مکرر، طی چند روز گذشته ۳ هزار ۱۴۸ تن سهمیه جدید روغن بخش صنعت به شرکت‌های تولیدی روغن گیلان تخصیص داده‌شده است که شاهد فراوانی تولید در هفته آتی خواهیم بود.

وی با بیان اینکه بر اساس گزارش‌های واصله در خصوص بازار مرغ، توزیع میزان مرغ به بالای ۲۰۰ تن در روز رسیده است، افزود: از ۷۰۰ تن سهمیه مرغ منجمد گیلان تاکنون ۵۸۴ تن توزیع شده که مابقی نیز به‌تدریج در ماه آینده، جهت حفظ تعادل به بازار تزریق می‌شود.

به گفته رئیس سازمان صمت گیلان، بر اساس ابلاغیه معاونت بازرگانی وزارت صمت از آبان ماه سال جاری تا خردادماه سال ۱۴۰۰ ماهانه مقدار هزار و ۲۶۷ تن شکر برای بخش خانوار استان در نظر گرفته‌شده است.

دلق‌پوش با بیان اینکه در چند روز گذشته ۳۱۴۸ تن سهمیه جدید روغن بخش صنعت به شرکت‌های تولید روغن گیلان تخصیص داده‌شده است، گفت: رأساً این سهمیه به شرکت‌های تولیدی روغن استان از طریق انجمن صنفی روغن نباتی کشور داده می‌شود.

دبیر کارگروه تنظیم بازار استان از اختصاص سهمیه راهبردی ۹۶۴ تنی روغن مصرفی خانوار، علاوه بر ۶۴۰ تن قبلی خبر داد و افزود: برای شرکت متخلفی که سهمیه محرم و صفر استان گیلان را تحویل ندادند، پرونده تخلف خارج از شبکه صادر و برخورد قانونی انجام شد.

وی با تأکید بر اینکه بر اساس روال هرساله، جهاد کشاورزی برای تأمین میوه شب عید مثل پرتقال و سیب و معرفی مباشر جهت خرید باید اقدام کند، تصریح کرد: همان‌طور که به شرکت‌های پخش روغن اعلام‌شده است موظف به اعلام بار به معاونت نظارت و بازرسی سازمان صمت برای پخش روغن به‌صورت روزانه هستند وگرنه بدون اغماض برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads