کد خبر: 207666 - تاریخ: سه‌شنبه، 15 دسامبر 2020 - 19:41

درصحن علنی شورای اسلامی شهر خمام مطرح شد؛

مردم به اعضای شورای شهر چشم دوخته‌اند| تحقیق و تفحص اعضای شورا از قسمت مالی شهرداری

در جلسه امروز شورای شهر خمام بر پیگیری مشکلات مردم و رسیدگی به امور عمرانی توسط شهرداری خمام تأکید شد و نیز بابک نیکو از اعضای شورای شهر خواست تا مصوبه تحقیق و تفحص از قسمت مالی شهرداری خمام را تصویب کنند.

به گزارش خوبان خبر، رئیس شورای شهر خمام امروز در جلسه شورای شهر خمام با تبریک ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار اظهار کرد: امیدواریم به‌زودی بتوانیم حرم حضرت زینب (س) را از نزدیک زیارت کنیم.

اسماعیل احمد نیا با اشاره به بارندگی‌های اخیر در خمام گفت: تعدادی از شهروندان متأسفانه مشکلات آب‌گرفتگی در کوچه‌ها و خیابان‌ها داشتند و ما نتوانستیم کاری برای مردم انجام دهیم، چراکه شدت بارندگی زیاد و بی‌سابقه بود.

وی با اشاره به نیازهای مردم در شهرستان خمام افزود: ما باید بتوانیم حداقل شن‌ریزی انجام دهیم و مشکلات آسفالت شهرستان به‌خصوص کوچه ولیعصر را که مردم معترض هستند را به‌زودی حل کنیم.

رئیس شورای شهر خمام با بیان اینکه با توجه به کمبود بودجه و سه برابر شدن هزینه‌ها حل مشکلات دشوارتر شده است، گفت: از شهرداری انتظار داریم به کارهای عمرانی خود عمل کند چراکه انتظارات مردم به‌حق است و ما باید در حد توان به مردم خدمت کنیم، مردم به اعضای شورا چشم دوخته‌اند.

احمدنیا با بیان اینکه شهرداری اقدامات اولیه برای آسفالت برخی کوچه‌ها را آغاز کرده و در ماه‌های اخیر بیش از ۲۰ کوچه را تیغ زده اما هنوز آسفالت نشده است، افزود: به‌محض اینکه هوا مساعد شد سایر اقدامات را نیز انجام خواهیم داد ما چیزی برای خودمان نمی‌خواهیم و هدف ما رفع مشکلات شهروندان است.

تحقیق و تفحص یک‌ماهه از قسمت مالی شهرداری خمام توسط دو عضو شورا

عضو شورای شهر خمام با حضور در جلسه علنی شورا از اعضای شورا خواست تا مصوبه تحقیق و تفحص از قسمت مالی شورا برای ارائه به شورای شهر را مصوب کنند.

یکی از اعضای شورای شهر نیز در این جلسه با انتقاد از عدم ارائه گزارش مالی شهرداری به شورای شهر خمام اظهار کرد: در جلسه قبل عنوان کردم که اگر گزارش مالی به شهرداری به شورای شهر نیاید در جلسه شورای شهر شرکت نخواهم کرد.

بابک نیکو با اشاره به برگزاری جلسه‌ای محرمانه با امام‌ جمعه خمام گفت: در این رابطه صحبت‌هایی شد و برای ایجاد ارتباط بیشتر و همگرایی بیشتر برای پیشبرد اهداف شورا و شهرداری و پاسخگویی به نامه‌های مردم در این جلسه مطرح شد.

وی با اشاره به نتایج جلسه با امام‌جمعه این شهرستان افزود: نتایج جلسات این شد که در صورت‌جلسات، دستورات چالشی و امورات مردمی جدا موردبررسی قرار بگیرد که رسیدگی به امور مردم سریع‌تر انجام شود.

عضو شورای شهر خمام یکی از موضوعات مهمی که موجب شد در جلسه امروز شرکت کند را رسیدگی به گزارشات مالی شهرداری عنوان کرد و گفت: قصد ما به محاکمه کشیدن و آبرو بردن نیست بلکه پایش مالی است و در جلسه‌ای که داشتیم پیشنهاد شد که بنده به همراه یک عضو شورا برای تحقیق و تفحص از قسمت مالی شهرداری اقدام کنیم و آقای فکور هم اعلام موافقت کردند و اکنون نیاز به مصوبه شورا داریم.

به گفته نیکو دو عضو شورای شهر یک ماه از قسمت مالی شهرداری تحقیق و تفحص خواهند کرد و این گزارش به‌صورت علنی مطرح نخواهد شد و تنها در صحن شورا قرائت می‌شود و علنی شدن آن به تصویب شورا بستگی دارد.

به گزارش خوبان خبر، در انتهای این جلسه نامه‌ای به شهردار خمام ارائه شد تا با پیشنهاد نیکو، یکی از اعضای شورای شهر خمام رامین احمدزاده به‌عنوان مسؤول عمران یا فنی در شهرداری خمام منصوب شود، همچنین نامه‌ای به رئیس شورای شهر ارائه شد تا به‌عنوان نماینده شورا در کمیسیون معاملات شهرداری لیست مصوبات صورت گرفته در این کمیسیون را به شورای شهر ارائه کنند.

 


انتهای پیام/ت

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads