کد خبر: 207650 - تاریخ: سه‌شنبه، 15 دسامبر 2020 - 08:20

فرمانده انتظامی گیلان:

۵۴۶ واحد صنفی متخلف در گیلان پلمب شد

فرمانده انتظامی گیلان با بیان اینکه ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی از اول تا ۲۱ آذرماه از هشت هزار و ۸۵۲ واحد صنفی در استان بازدید کرده اند، گفت: در این مدت ۵۴۶ واحد صنفی در استان بدلیل عدم رعایت شیوه نامه های بهداشتی پلمب شدند.

به گزارش خوبان، سردار عزیز الله ملکی دوشنبه  شب در جمع خبرنگاران افزود : در این راستا ماموران به سه هزار و ۹۲۸ واحد صنفی تذکر شفاهی داده و برای ۲۷ هزار و ۷۹۸ واحد صنفی متخلف که شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کردند نیز اخطار پلمب صادر کردند.
وی، حفظ امنیت و صیانت از سلامت جامعه را اولویت پلیس در جامعه عنوان و تصریح کرد: پلیس در اجرای محدودیت‌های جدید کرونایی با نظارت بر نحوه فعالیت واحدهای صنفی منطبق با شیوه‌نامه‌های بهداشتی و انهدام باندهای احتکار و توزیع خارج از شبکه مایحتاج مردم مانند ماسک، مواد ضدعفونی کننده و ارزاق عمومی در مسیر حفظ امنیت و صیانت از سلامت جامعه گام بر می دارد.

فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به کنترل تردد خودروها در ۳۳۸ نقطه در قالب طرح‌های استقراری و نیز معابر شهری افزود: اکثریت شهروندان در زمینه عدم تردد به مناطق قرمز همکاری لازم را با پلیس دارند اما با آن دسته از رانندگانی که به قوانین و تذکرات ماموران انتظامی بی‌توجهی کنند، برخورد خواهد شد.
وی با بیان اینکه از ابتدای شروع این طرح و با مشخص شدن شهرهای قرمز، نارنجی و زرد، ۲ هزار و ۲۰۳ دستگاه خودروی متخلف به علت عدم رعایت قوانین وضع شده با جریمه یک میلیون تومانی اعمال قانون شدند، اظهار داشت: هزار و ۹۵۶ دستگاه خودروی متخلف با جریمه ۵۰۰ هزار تومانی و ۶۳ هزار و ۴۵۳ دستگاه نیز به علت عدم توجه به محدودیت‌های شبانه تردد از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح در شهرهای قرمز کرونایی با جریمه ۲۰۰ هزار تومانی در محورهای ورودی و خروجی و همچنین معابر شهری اعمال قانون شدند.
وی تصریح کرد: ماموران طی این مدت با تذکر به ۲۷ هزار و ۷۹۸ دستگاه خودروی متخلف از ورود ۱۷هزار و ۱۵۵ خودرو به استان ممانعت کرده اند.
سردار ملکی با اشاره به استفاده حداکثری از توان انتظامی در طول مدت اجرای طرح محدودیت‌های جدید کرونایی بیان داشت: علاوه بر تامین امنیت و انتظام بخشی به بیمارستان‌ها و ارائه خدمات انتظامی به شهروندان، بیش از ۳ هزار و ۳۶۸ نفر نیز در قالب اکیپ‌های استقراری مسئولیت نظارت بر ورود و خروج خودروها به شهرهای دارای محدودیت را برعهده دارند.
فرمانده انتظامی گیلان در ادامه از همکاری بسیار خوب شهروندان با پلیس نیز قدردانی کرد و رعایت قوانین و مقررات و عمل به توصیه های بهداشتی را گامی مهم در کنترل بیماری کرونا دانست.


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads