کد خبر: 207635 - تاریخ: سه‌شنبه، 15 دسامبر 2020 - 14:16

روز گذشته :

برخی از سکانس‌های فیلم کمدی«لاک پشت»در شهر خمام فیلمبرداری شد

برخی از سکانس‌های فیلم کمدی«لاک پشت» به کارگردانی سید سعید نعمتی به تهیه کنندگی فرهاد ورزلدوست روز گذشته در شهر خمام فیلمبرداری شد.

به گزارش خوبان خبر ؛ برخی از سکانس‌های فیلم کمدی«لاک پشت» به کارگردانی سید سعید نعمتی به تهیه کنندگی فرهاد ورزلدوست روز گذشته در شهر خمام فیلمبرداری شد.

در این‌فیلم کمدی که هم اکنون از شبکه استانی باران هرشب درحال پخش است، علیرضا آزموده بعنوان بازیگر به ایفای نقش پرداخته و مهرزاد فکری نیز بعنوان مدیر تولید حضور دارند.

فرهاد ورزلدوست تهیه کننده و کارگردان تلویزیونی این سریال در حاشیه  فیلمبرداری به خبرنگار خوبان خبر اظهار داشت: این‌سریال ۶۵ قسمتی که ساعت ۲۲:۴۰ هر شب پخش می‌شود که روایت‌گر زندگی یک خانواده با عروس و داماد از طبقه متوسط جامعه است که با مشکلات عدیده‌ای دست و پنجه نرم نموده و به مسائل مختلف اجتماعی روز به زبان طنز پرداخته می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در این سریال تلاش شده از هنرمندان متعددی  استفاده شود ، افزود:  هدف از ساخت سریال برای دغدغه های مردم، نشاط  و شادابی را جامعه تزریق شود.

به گزارش خوبان خبر؛ اسماعیل حاجتی مسعود بدرطالعی، سیدسعید نعمتی، الهه فرخی، فریبرز زیده‌سرایی، سودابه ابراهیمی، مریم جدیدی، مصطفی خوش‌نشین، مهدی مخبری محمد هندی، مهرزاد شجاعی به ایفا نقش می پردازند.

انتهای پیام/۲۲

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads