کد خبر: 207617 - تاریخ: دوشنبه، 14 دسامبر 2020 - 16:14

شهردار خمام: کاهش بودجه  منجر به عدم آسفالت کامل شهرها بصورت کامل شده است

نارضایتی مردم اهالی کوی ولیعصر (عج) خمام در خصوص عدم آسفالت خیابان

جمعی از اهالی کوی ولیعصر (عج) خمام ظهر امروز با حضور در شهرداری خمام از عدم آسفالت در خیابان مذکور اظهار گلایمندی و اعتراض کردند.  

به گزارش خوبان خبر ؛ کیفیت معابر شهری یکی از عوامل مهم و تاثیرگذار بر زندگی شهروندان می باشد؛ از جمله مهمترین ویژگی‌هایی که یک شهر را از سایر شهرها متمایز می‌کند و تاثیر زیادی بر منظر شهری دارد، آسفالت یکدست و مناسب معابر است و  یکی از شاخصهای رضایت مندی از عملکرد شهرداری ها و مسئولان ذیربط محسوب می شود.

جمعی از اهالی کوی ولیعصر (عج) خمام ظهر امروز با حضور در شهرداری خمام از عدم آسفالت در خیابان مذکور اظهار گلایمندی و اعتراض کردند.  

یکی شهروند ساکن در کوی ولیعصر (عج) در گفت و گو با خبرنگار خوبان خبر با اشاره به وضعیت نامناسب آسفالت محل زندگی خود گفت: کوچه های ما هنوز خاکی است و در فصل زمستان با گل و لای و در فصل تابستان با گرد و خاک مواجه هستیم و از عدم توجه به شن ریزی و آسفالت این کوچه ها و مشکلات به وجود آمده در فصل بارندگی برای دانش آموزان که به هنرستان  بعثت که در این خیابان قرار دارد گلایه داشت.

وی  با اشاره به اینکه نبود آسفالت علاوه بر نمایش چهره زشت این خیابان به وسایل نقلیه مردم نیز خسارت وارد می کند ، افزود: از مسولین  درخواست داریم به وضعیت رسیدگی کنند.

موسی فکور نیز در جمع اهالی کوی ولیعصر (عج) با بیان اینکه بحث آسفالت یکی از حقوق اولیه شهروندی است، اظهار کرد: آسفالت خوب و داشتن جاده سالم یکی از ساده ترین توقع مردم از مسوولان بوده بعد از این‌ همه سال در داخل شهر دیگر نباید با معضل آسفالت مواجه شویم.

وی با اشاره به کاهش بودجه شهرداری ها در کشور افزود: در سالیان اخیر شرایط بازسازی شهرها سبب کاهش بودجه و در نهایت منجر به عدم آسفالت کامل شهرها بصورت کامل شده است.

شهردار خمام با اذعان به اینکه بودجه شهرداری خمام نسبت به دیگر شهرها کمتر است، تصریح کرد: امسال یکی از خیابان ها با یک اعتبار مشخص آسفالت شده است ولی بودجه خمام نسبت به دیگر شهرهای بزرگ کمتر بوده و با این میزان اعتبار آسفالت تمامی خیابان های این شهر امکان پذیر نیست.

فکور بودجه شهرداری خمام را ۶ میلیارد تومان دانست و گفت: بودجه شهرداری خمام ۶ میلیارد بوده و یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان برای آسفالت در نظر گرفته شد ولی افزایش قیمت  کار شهرداری را بسیار سخت کرد و به همین دلیل از اعضا شورا درخواست بودجه مصوب را داشتیم.

وی با تاکید بر انجام مناسب آسفالت در فصل بهار و تابستان بیان کرد: با توجه به افزایش قیمت آسفالت باید تعداد نقاط قابل آسفالت شناسایی و این نقاط در فصل بهار و یا تابستان مورد آسفالت قرار گیرد.

 

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads