کد خبر: 207569 - تاریخ: شنبه، 12 دسامبر 2020 - 20:59

فرمانده انتظامی گیلان:

کشف ۱۸ میلیاردی اقلام بهداشتی احتکار شده در رشت

فرمانده انتظامی گیلان از کشف ۶۰۰ هزار عدد ماسک، ۲۶ هزار بطری محلول ضدعفونی کننده و ۴۸۰ عدد دستمال مرطوب احتکار شده به ارزش ۱۸ میلیارد ریال در شهر رشت خبر داد.

به گزارش خوبان، سردار عزیزاله ملکی در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد: در راستای برخورد با محتکران، ماموران پلیس امنیت عمومی استان با اقدامات صورت گرفته از احتکار مقدار زیادی ماسک و محلول ضدعفونی کننده در شهرستان رشت مطلع شده و بررسی موضوع را در دستورکار قرار دادند.

وی افزود: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی با تحقیقات نامحسوس از صحت موضوع اطمینان حاصل کرده و پس از شناسایی محل احتکار اقلام بهداشتی با هماهنگی قضائی به این مکان اعزام شدند.

فرمانده انتظامی گیلان تصریح کرد: در بازرسی از انبار مورد نظر ۶۰۰ هزار عدد ماسک، ۲۶ هزار بطری محلول ضدعفونی کننده و ۴۸۰ عدد دستمال مرطوب احتکاری کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی به معرفی متهم ۴۶ ساله این پرونده به مرجع قضایی اشاره کرد و گفت: انبار مورد نظر با دستور قضایی پلمب شد؛ کارشناسان ارزش اقلام کشف شده را ۱۸ میلیارد ریال برآورد کردند.

فرمانده انتظامی استان گیلان با تاکید بر برخورد قاطعانه و بدون اغماض پلیس با کسانی که بخواهند با احتکار کالا در بازار اخلال ایجاد کنند از شهروندان خواست، در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مخل نظام اقتصادی، موضوع را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

انتهای پیام


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads