کد خبر: 207532 - تاریخ: جمعه، 11 دسامبر 2020 - 13:45

امام جمعه خمام :

اداره صمت پاسخگوی کمبود مرغ و روغن در بخش های تابعه رشت باشد

حجت‌الاسلام ‌والمسلمین حامد اسدالله زاده در خطبه ‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته خمام گفت: اداره صمت پاسخگوی کمبود مرغ و روغن در بخش های تابعه رشت باشد.

 به گزارش خوبان خبر ؛ حجت‌الاسلام ‌والمسلمین حامد اسدالله زاده در خطبه ‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته خمام با اشاره جاشیه ها، کلیات و جزئیات لایحه بودجه سال ۱۳۹۹ در مجلس شورای اسلامی اظهارداشت : از نمایندگان مجلس انتظار می رود نهایت دقت و ظرافت را در آخرین تدبیر اقتصادی دولت به خرج دهند و اجازه ندهند، حاشیه ها، مانع از اصل عقلانیت در بودجه ریزی اولین سال از قرن پیش رو قرار بگیرد.

امام جمعه خمام با بیان مدیران اجرایی کشور هدایت گر مؤمنین باید در بینش و منش و کنش های اسلامی باشند،افزود: متأسفانه کار به جایی رسیده  است که برای پرت کردن حواس ها از مسأله های مهم تر و مطالبات بالاتر، مردم ما مجبور هستند از تیربون ها مختلف مطالبه گر مرغ و گوشت و روغنی باشیم که از اولیات و ضروریات زندگی است.

 اسدالله زاده با انتقاد نسبت به گرانی و کم یاب بودن کالاهای اساسی مثل مرغ و روغن در بخش های تابعه شهرستان رشت بیان کرد: فرماندار محترم شهرستان رشت پاسخ دهند که چگونه است که علیرغم وعده های امروز و فرداها؛ هنوز مردم خمام در استانی که تولید کننده روغن و صادر کننده آن به سایر استان هاست، نمی توانند کالاهای اساسی شان مانند روغن را تهیه کنند؟!

وی افزود : اداره صمت که به ما پاسخگو نیست، توقع داریم که ایشان پاسخ مردم را بدهند که توزیع قطره چکانی روغن در منطقه چه منطقی دارد؟

امام جمعه خمام بیان کرد: کما اینکه انتظار می رود نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی سری به سوپرمارکت های سرکوچه شان بزنند و از حال امروز مردمی که به آن ها رأی داده اند باخبر شوند تا شاید مدیران تأمین اقلام اساسی به آنها پاسخ دهند.

 

انتهای پیام/۳۳ م 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads