کد خبر: 207478 - تاریخ: پنج‌شنبه، 10 دسامبر 2020 - 09:14

نماینده ولی فقیه در گیلان

ضرورت بازخورد جلسات تنظیم بازار در زندگی روزمره مردم

نماینده ولی فقیه در گیلان بر ضرورت برخورد با اخلالگران اقتصادی تأکید کرد و گفت: بازخورد جلسات تنظیم بازار باید در زندگی روزمره مردم نمایان شود.

به گزارش خوبان،  آیت الله فلاحتی شامگاه  چهارشنبه در جلسه بررسی مشکلات اقتصادی استان گیلان با تاکید بر اینکه فشار اقتصادی زیادی به مردم تحمیل شده است، گفت: استانداران در زمینه رفع مشکلات اقتصادی بازاریان نقش تأثیرگذاری در سطح استان‌ها است.

امام جمعه رشت با بیان اینکه در صورت ادامه تعطیلی‌ها در بازار برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی دولت جهت جبران خسارت اقتصادی تمهیدات لازم را اتخاذ کند، افزود: کمبود و گرانی کالاهای اساسی و مصرفی همچون روغن زیبنده مسئولین گیلانی نیست.

وی با تاکید بر اینکه روزانه ۴۵۰ تن گوشت مرغ در گیلان تولید می‌شود که تنها ۲۵۰ تن میزان مصرفی گیلان است، اضافه کرد: وضعیت کمبود چنین کالاهایی باید با مدیریت و نظارت بهتر سامان دهی شود.

نماینده ولی فقیه در گیلان مشکل عمده تولید کنندگان و مردم را در تهیه اقلام مصرفی اختلال در شبکه توزیع، احتکار و افزایش نهاده‌ها دانست و گفت: برخی به دنبال سو استفاده از وضعیت آشفته در بازار هستند.

وی از مجریان دستگاه‌های قضائی خواست برخورد با متخلفان اقتصادی را در دستور کار قرار دهند، ادامه داد: رصد شبکه‌های مجازی و جلوگیری از عرضه نهاده‌های دامی در بازار آزاد راهکار مناسبی برای جلوگیری از افزایش قیمت‌ها است.

آیت الله فلاحتی با اشاره به افزایش قیمت برخی از کالاها همچون سیمان و کیفیت پایین نان تولیدی در گیلان اشاره کرد و افزود: چنین مشکلاتی نیازمند راه حل جدی و سریع توسط مسئولین است.

امام جمعه رشت خواستار تشدید مجازات اختلال گران اقتصادی شد و گفت: نگران مردمی هستیم که هر روز با گرانی دست پنجه نرم می‌کنند.

وی تشکل اتاق اندیشه ورز در امور اقتصادی را راهگشا دانست و اظهار کرد: مردم خواستار خروجی جلسه‌های تنظیم بازار در زندگی روزمره خود هستند.


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads