کد خبر: 207448 - تاریخ: چهارشنبه، 9 دسامبر 2020 - 08:59

نشست خانواده بحران ۳ استان شمالی به میزبانی گیلان

به‌منظور هماهنگی و ارتقا سطح ایمنی دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بحران استان‌های شمالی، متولیان این حوزه در رشت گرد هم آمدند.

به گزارش خوبان، امیر مرادی از برگزاری نشست مشترک متولیان بحران استان گیلان با استان‌های هم‌جوار خبر داد و اظهار کرد: در این نشست، فرماندهان پلیس‌راه، راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، مدیریت بحران استانداری و هلال‌احمر به میزبانی فرماندهی نیروی انتظامی گیلان برگزار شد.

وی با بیان اینکه آخرین وضعیت گیلان به لحاظ استعداد و امکانات لجستیکی در نشست صبح امروز موردبحث و بررسی قرارگرفته، افزود: در این نشست به‌منظور حفظ وحدت و پیشبرد امور در شرایط بحرانی، مدیریت بحران گیلان به‌عنوان سخنگو ستاد استانی نیز معرفی شد.

 

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان با بیان اینکه مدیریت بحران بیش از هر چیزی نیازمند همراهی و هماهنگی است، افزود: خوشبختانه همگرایی و همدلی بسیار خوبی در گیلان به‌ویژه در مواقع بحرانی ایجادشده که در بحران‌های اخیر نیز این هماهنگی‌ها قابل‌توجه بوده است.

مرادی عبور از بحران‌های مقطعی به‌ویژه برف را مستلزم عزم و اراده یکپارچه دانست و گفت: در و وضعیت هشدار نارنجی اخیر که در ارتفاعات بالای ۸۰۰ متر شاهد بارش برف بودیم درمجموع سه هزار و ۹۵۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی استان برف‌روبی شدند که حکایت از یکپارچگی دستگاه‌های عضو در ستاد مدیریت بحران می‌دهد.

وی با اذعان به اینکه استان گیلان بمب از استان‌ها با زمینه بالای بروز بلایای طبیعی ازجمله سیل و آتش‌سوزی است، بیان کرد: ممکن است در بسیاری از مواقع توسعه امکانات و استعداد و منابع برای جبران خسارات مکفی نباشد یا حداقلی باشد اما درعین‌حال می‌توان با استفاده صحیح از منابع و به‌کارگیری مثمر ثمر ازآنچه در توان هست سطح آسیب‌ها را به‌شدت کاهش داد.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads