کد خبر: 207385 - تاریخ: دوشنبه، 7 دسامبر 2020 - 17:30

رئیس شورای شهر خمام :

اگر اعضا شورا از مردم حرف می‌زنند نباید در زمان رأی‌گیری برای رفع مشکل مردم جلسه را ترک کنند / آماده ارائه گزارشات مالی شهرداری به دیگر اعضای شورا هستیم

اسماعیل احمدنیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ما با اشاره به نامه دو عضو شورای شهر خمام اظهار کرد: اعضای شورا هر زمان قانع نشدند می‌توانند در جریان ریز مسائل مالی شهرداری قرار بگیرند.

به گزارش خوبان خبر ؛ اسماعیل احمدنیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ما با اشاره به نامه دو عضو شورای شهر خمام اظهار کرد: اعضای شورا هر زمان قانع نشدند می‌توانند در جریان ریز مسائل مالی شهرداری قرار بگیرند.

وی با اشاره به خروج روز گذشته عضو شورا از صحن علنی جلسه گفت: با توجه به تمام صحبت‌های صورت گرفته و برای رأی‌گیری بایستی در جلسه حضور می‌داشتند که اکنون نمی‌توانیم به نامه‌های مردم رسیدگی کنیم چراکه باید چهار عضو شورا در رأی‌گیری حضور پیدا کنند، اگر این اعضا از مردم حرف می‌زنند نباید در زمان رأی‌گیری برای رفع مشکل مردم جلسه را ترک کنند.

رئیس شورای شهر خمام با بیان اینکه این دو عضو شورا سومین جلسه پیاپی است که در رأی‌گیری شرکت نمی‌کنند، افزود: از این دو عضو شورا دیگر نامه‌ای دریافت نخواهم کرد چراکه پاسخ‌هایی که به آن‌ها داده می‌شود را قبول ندارند و قانع نمی‌شوند.

احمدنیا با انتقاد از عملکرد دو عضو شورایی که صحن جلسه را ترک کردند، بیان کرد: اگر این اعضا نقدی دارند می‌توانند در شهرداری حضور پیدا کنند و در جریان مباحث مالی قرار بگیرند و دلایل خود را بررسی کنند و چنین برخوردی شایسته اعضای شورا نیست.

وی با تأکید بر رسیدگی سریع‌تر به مشکلات مردم مرز دشت و خواچکین گفت: از معاون شهردار و شهردار اسبق می‌خواهم مشکل ورودی این دو روستا را هرچه سریع‌تر حل کنند و امیدوارم با مساعد شدن شرایط آب و هوایی مجدداً کار آغاز شود و مشکل مردم روستا رفع شود.

رئیس شورای شهر خمام با اشاره به پیشرفت فیزیکی پل خیابان فرهنگ که از زمان آغاز احداث آن دو سال می‌گذرد، افزود: بتن‌های رویی پل باید ساخته شود و برای احداث قرار بگیرد و با توجه به شرایط آب و هوایی در دهه فجر نمی‌توانیم از پل بهره‌برداری کنیم اما قول می‌دهیم تا پایان این دوره شورای خمام کار پل به اتمام برسد.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads