کد خبر: 207381 - تاریخ: دوشنبه، 7 دسامبر 2020 - 13:44

عضو شورای اسلامی شهر خمام:

گزارشات شهرداری نباید نصفه و نیمه باشد

وی با انتقاد از عدم پاسخگویی شهرداری به یکی از نامه‌های خود گفت: ارائه تمام مستندات اشکالات بازرسی از دیگر مواردی بود که بدون پاسخ مکتوب از سوی شهرداری موجب نارضایتی بنده شد.

به گزارش خوبان حبر ؛ بابک نیکو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ما درباره ترک صحن علنی شورای شهر خمام اظهار کرد: بحث ما درباره عدم ارائه کامل گزارش ماهیانه درآمد هزینه بوده که مطابق ماده ۷۹ هرماه باید به شورای شهر ارائه شود، نه به‌صورت یک برگه A4 بلکه تمم صورت هزینه‌ها به‌صورت ریز و با جزئیات باید در اختیار شورا قرار بگیرد.
وی با انتقاد از عدم پاسخگویی شهرداری به یکی از نامه‌های خود گفت: ارائه تمام مستندات اشکالات بازرسی از دیگر مواردی بود که بدون پاسخ مکتوب از سوی شهرداری موجب نارضایتی بنده شد.
این عضو شورای اسلامی شهر خمام با تأکید بر ارائه گزارشات کمیسیون معاملات به شورای شهر بیان کرد: درباره گزارش نصفه و نیمه‌ای که درباره درآمد هزینه ارائه شد تذکراتی دادیم و موردقبول ما واقع نمی‌شود و معیاری برای مقایسه نیست و اگر مسیر به این شکل ادامه یابد شفافیتی صورت نگرفته است.
وی با بیان اینکه نظارت بر حساب‌های مالی شورا ازنظر قانون حق شورا است، افزود: اگر این اتفاق درست انجام شود همه‌چیز طبق روال انجام می‌شود اما تعجب ما این است گه چرا پس از تذکرات فراوانی که دادیم گزارش به‌صورت کامل به شورای شهر داده نمی‌شود.

 

انتهای  پیام/

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads