کد خبر: 207235 - تاریخ: پنج‌شنبه، 3 دسامبر 2020 - 13:41

معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت استان گیلان:

رفع مشکل تأمین مرغ در استان گیلان/ روزانه ۲۲۰ تن مرغ در گیلان توزیع می‌شود

معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت استان گیلان از توزیع مرغ در تمامی مراکز فروش خبر داد و گفت: میزان مرغ موردنیاز مصرفی در استان ۲۵۰ تن بوده و در چند هفته گذشته ۱۵۰ الی ۱۷۰ تن مرغ توزیع و این آمار در چند روز گذشته به ۲۲۰ تن رسیده است ولی کماکان در تأمین مرغ موردنیاز با مشکل مواجه هستیم.

به گزارش خوبان، معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت استان گیلان، با بیان مشکل استان گیلان در تأمین مرغ رفع شده است، اظهار کرد: میزان مرغ موردنیاز مصرفی در استان ۲۵۰ تن بوده و در چند هفته گذشته ۱۵۰ الی ۱۷۰ تن مرغ توزیع و این آمار در چند روز گذشته به ۲۲۰ تن رسیده است ولی کماکان در تأمین مرغ موردنیاز با مشکل مواجه هستیم.

مهدی نقدی از توزیع مرغ در تمامی مراکز فروش خبر داد و افزود: از تمامی واحدهای فروش مرغ و مغازه‌داران درخواست دارم در صورت کمبود مرغ به سازمان صمت مراجعه کرده و مرغ لازم را برای توزیع و فروش در بین مردم دریافت کنند.

وی از حضور بازرسان این سازمان در ۴۸۹ نقطه شهرستان رشت خبر داد و گفت: وظیفه نظارت بر بازار و توزیع بر عهده سازمان صمت بوده و بازرسان این نهاد به‌طور شبانه‌روز در ۴۸۹ نقطه شهرستان رشت حضورداشته و این آمادگی وجود دارد تا درصورتی‌که نیاز سهمیه واحدهای عرضه مرغ به مردم افزایش پیدا کند.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت استان گیلان با تأکید بر لزوم توجه به تأمین نیاز مرغ استان توسط کشتارگاه‌ها تصریح کرد: بنا بر مصوبه ستاد تنظیم بازار و دستور استاندار گیلان ابتدا باید ۲۵۰ مرغ  موردنیاز استان به‌صورت روزانه تأمین و سپس مابقی به استان تهران و دیگر استان‌های هم‌جوار صادر شود که خوشبختانه این امر از سه الی چهار روز گذشته در حال انجام است.

انتهای پیام/۳۳۸۹

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads