کد خبر: 207168 - تاریخ: چهارشنبه، 2 دسامبر 2020 - 08:49

انجام ۳۱ هزار بازرسی از اصناف گیلان/ ۳۵۱ واحد پلمب شدند

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری گیلان با اشاره به انجام ۳۱ هزار بازرسی از اصناف استان از ابتدای اجرای محدودیت های کرونایی، گفت: در این مدت ۳۵۱ واحد صنفی پلمب شدند.

به گزارش خوبان، محمود قاسم نژاد شامگاه سه شنبه در گفتگو با بخش خبر شبکه باران با اشاره به اجرای ۱۱ روزه محدودیت‌های کرونایی در استان گیلان همزمان با سراسر کشور، اظهار کرد: اصناف و مردم همکاری خوبی با مجریان داشتند.

وی با بیان اینکه در این مدت اکیپ‌های بازرسی و نظارت از اصناف در سطح استان حضور داشتند، افزود: طی ۱۱ روز گذشته ۳۱ هزار مورد بازرسی از اصناف در استان گیلان انجام شده که ۳۵۱ واحد صنفی به دلیل عدم رعایت محدودیت‌ها پلمب شدند.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری گیلان با اشاره به در ابتدا تذکر لسانی به صاحبان واحدهای صنفی داده می‌شود، گفت: در صورت تکرار تذکر و سپس پلمب می‌شود.

وی ادامه داد: در این مدت به صاحبان هزار و ۹۰۰ واحد صنفی نیز اخطار داده شد که در صورت تکرار تخلف این واحدها پلمب می‌شوند.

قاسم نژاد به محدودیت‌هایی ترددی نیز اشاره و بیان کرد: در شهرهای نارنجی ۸۷۴ مورد تخلف ثبت شده که هر کدام از صاحبان خودروها مبلغ ۵۰۰ هزار تومان جریمه شدند.

وی به جریمه ۷۹۲ خودرو در شهرهای قرمز استان گیلان نیز اشاره کرد و ادامه داد: در شهرهای قرمز تردد خودروهای غیر بومی یک میلیون تومان جریمه می‌شوند.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری گیلان با بیان اینکه همچنین برای شهرهای قرمز از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح منع تردد وضع شده است، گفت: در این مدت برای هشت هزار و ۷۰۰ خودرو نیز جریمه ۲۰۰ هزار تومانی در این ساعت ثبت شده است.

انتهایپیام/۵۶


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads