کد خبر: 207112 - تاریخ: دوشنبه، 30 نوامبر 2020 - 10:14

رئیس ستاد مبارزه با کرونا شهرستان رشت:

اعمال تخلف دو هزار خودرو در شهرستان رشت

فرماندار شهرستان رشت از ثبت تخلف دو هزار خودرو در سطح شهرستان رشت خبر داد و گفت: در چند روز گذشته مأموران راهنمایی و رانندگی و همچنین دوربین‌های ثبت تخلف دو هزار خودرو را که در بین ساعات ۹ تا چهار صبح در حال تردد بودن را ثبت و ضبط کردند.

به گزارش خوبان، علی فتح‌اللهی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه طرح محدودیت‌های کرونایی در شهرستان رشت با شدت در حال انجام است، اظهار کرد: از اولین روز اعمال محدودیت‌های کرونایی در کشور مردم شهرستان رشت با توجه به قرمز بودن شرایط به‌خوبی تمامی دستورالعمل‌ها را رعایت کرده و به یاری کادر درمانی استان شتافتند.

وی با ابراز خرسندی از همراهی صنوف در تعطیلی کسب‌وکار خود در این برهه حساس مبارزه با کرونا گفت: قبل از اعمال دوهفته‌ای محدودیت‌های کرونایی جلساتی را با واحدهای صنفی مهم برگزار و خوشبختانه تمامی صنوف در این شرایط سخت اقتصادی به‌خوبی اوضاع را درک و صنوف گروه‌های دو، سه و چهار کسب‌وکار خود را به‌طور کامل تعطیل کردند.

رئیس ستاد مبارزه با کرونا شهرستان رشت با اشاره به فعال بودن دوربین‌های ثبت تخلف در این شهرستان افزود: با توجه قرمز بودن شهرستان رشت تردد خودرو بین ساعات ۹ شب تا چهار صبح ممنوع بوده و تمامی دوربین‌های ثبت تخلف در سطح شهرستان فعال و خودروهایی که این قانون را رعایت نکنند با آنان برخورد شده و جریمه می‌شوند.

فتح‌اللهی از ثبت تخلف دو هزار خودرو در سطح شهرستان رشت خبر داد و بیان کرد: در چند روز گذشته مأموران راهنمایی و رانندگی و همچنین دوربین‌های ثبت تخلف دو هزار خودرو را که در بین ساعات ۹ تا چهار صبح در حال تردد بودن را ثبت و ضبط کردند.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads