کد خبر: 207095 - تاریخ: دوشنبه، 30 نوامبر 2020 - 09:12

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان

۳۰۰ خودروی سنگین و نیمه سنگین در راهداری های گیلان فعال هستند

معاون عمرانی استاندار گیلان، گفت: ۳۰۰ خودرو سنگین و نیمه سنگین در ناوگان راهداری استان گیلان فعال هستند.

 به گزارش خوبان خبر ، علی اوسط اکبری   در جریان بازدید از پایگاه راهدارخانه بهارستان در محور مواصلاتی آستارا به اردبیل، اظهار کرد: طی یک سال گذشته ۱۷ دستگاه خودرو سنگین و نیمه‌سنگین به ناوگان راهداری استان گیلان اضافه شده است.

وی با بیان اینکه میانگین عمر این ناوگان ۲۵ سال و نوسازی و تجهیز آن ضروری است، اظهار کرد: ۳۰۰ خودرو سنگین و نیمه سنگین در ناوگان راهداری گیلان فعال است و راهداران در سراسر استان از آمادگی کامل برای رفع بحران در بارش‌های برف و باران برخوردار هستند.

اکبری مقدم با اشاره به اینکه در موقع بحران، باز بودن محورهای مواصلاتی ضرورت دارد تا دستگاه‌های دیگر به امدادرسانی به موقع بپردازند، گفت: در انبارهای راهدارخانه‌های استان گیلان نمک و ماسه به اندازه کافی موجود است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان، تصریح کرد: با توجه به اینکه اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان مرزی بندر آستارا در غرب استان گیلان نگهداری مسیر آستارا به تالش را نیز عهده دار است، نوسازی ناوگان آن و ساخت راهدارخانه در این محور پرتردد و بین المللی برای استراحت راهداران و استقرار ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین ضرورت دارد.

کد خبر 5083897

مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads