کد خبر: 207086 - تاریخ: یکشنبه، 29 نوامبر 2020 - 13:41

فرمانده انتظامي استان گيلان:

کشف ۵۰ میلیارد کالای احتکار شده در گیلان

فرمانده انتظامی استان از کشف انواع کالای احتکار شده به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در گیلان خبر داد.

به گزارش خوبان ، سردار “عزیزاله ملکی ، اظهار داشت: در راستای مبارزه با اخلالگران نظام اقتصادی و احتکار اقلام اساسی و ضروری، اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی همه جانبه برای شناسایی و برخورد با محتکران کالا در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی گیلان قرار دارد.

وی ضمن اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس برای برقراری نظم و امنیت، از اجرای طرح ۳ روزه مبارزه با احتکار در سطح استان خبر داد.

فرمانده انتظامی استان گیلان افزود: در این طرح بالغ بر هزار و ۲۰۰ دستگاه انواع لوازم خانگی، ۴۳ هزار و ۲۵۰ دستگاه لوازم برقی، ۴ هزار لیتر محلول ضدعفونی کننده، ۶ دستگاه خودرو، یک تن و ۵۰۰ کیلوگرم گوشت، ۲۵ تن گندم، ۵ هزار و ۷۵۰ عدد ماسک، ۱۶ تن و ۶۸۰ کیلوگرم آرد، ۱۲ تن و ۳۸۰ کیلوگرم سیمان، ۳ تن و ۶۵۷ کیلوگرم روغن خوراکی، ۲ هزار و ۸۲۷ قلم دارو و ۳ تن مواد غذایی از قبیل شکر، ماکارونی، قند، رب، تن ماهی و حلواشکری احتکاری کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی اذعان داشت: در این رابطه ۲۳ محتکر دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

سردار ملکی تصریح کرد: کارشناسان ارزش تقریبی اقلام کشف شده را ۵۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

فرمانده انتظامی استان گیلان در پایان بر برخورد قاطع و بدون اغماض پلیس با محتکران و مخلان نظام اقتصادی تاکید کرد و از شهروندان خواست، در صورت برخورد با هرگونه احتکار و قاچاق کالا، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.#

 

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads