کد خبر: 207064 - تاریخ: یکشنبه، 29 نوامبر 2020 - 09:06

صدور موافقت‌نامه اصولی برای اجرای طرح های ایجاد تاسیسات گردشگری در گیلان

معاون میراث فرهنگی گفت: با ایجاد ۴ طرح تاسیسات گردشگری با حجم سرمایه گذاری ۳۰۰ میلیارد ریال موافقت شده است.

به گزارش خوبان،  رضا حسن پور، معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان گفت:دوازدهمین جلسه کمیته فنی بررسی طرح‌های سرمایه‌گذاری گردشگری با حضور اعضای کمیته‌فنی برگزار و ۶ طرح ایجاد تاسیسات گردشگری بررسی و با صدور ۴ موافقت‌نامه اصولی موافقت شده است.

او با اشاره به اینکه با ایجاد ۴ طرح تاسیسات گردشگری با حجم سرمایه گذاری ۳۰۰ میلیارد ریال موافقت شده است، افزود: متقاضیان طرح‌ها می‌توانند نسبت به ثبت نام در سامانه صدور مجوز‌های وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اقدام کرده و در کارشناسان این اداره کل نسبت به پیگیری و صدور موافقت‌نامه اصولی اسرع وقت اقدام خوهند کرد.

معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان گفت: این طرح‌ها شامل دو طرح بوم گردی، یک هتل و یک مجتمع اقامتی و پذیرایی است.

حسن پور با بیان اینکه برای تسهیل در سرمایه‌گذاری گردشگری، پیگیری امور متقاضیان در دستگاه‌ها نیز در دستور کار این معاونت قرار گرفته است، تصریح کرد: در صورت همکاری دستگاه‌های اجرایی در پاسخگویی به موقع استعلامات صدور پروانه ساختمانی، تایید نقشه‌ها در سازمان نظام مهندسی در کوتاه‌ترین زمان ممکن زمینه اشتغال ۱۲۰ نفر با افتتاح این طرح‌ها فراهم خواهد شد.

انتهای پیام/م.ع

 
 
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads