کد خبر: 207055 - تاریخ: شنبه، 28 نوامبر 2020 - 17:05

مدیرعامل برق منطقه‌ای گیلان:

شبکه‌های انتقال و فوق توزیع برق گیلان از پایداری کامل برخوردارند

– مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان بااشاره به اینکه بارش های اخیرآسیبی به تاسیسات حوزه برق وارد نکرده است، گفت: در حال حاضر شبکه‌های انتقال وفوق توزیع برق گیلان ازپایداری کامل برخوردارند.

به گزارش خوبان ، بهمن داراب زاده پیش از ظهر شنبه در جلسه شورای معاونین و مدیران شرکت برق منطقه‌ای گیلان به آخرین وضعیت تولید برق در استان گیلان اشاره و اظهار کرد: بطی هفته‌های گذشته شاهد بارش باران و برف در استان گیلان بودیم که خوشبختانه این بارش‌ها هیچ گونه آسیبی به تأسیسات شرکت وارد نکردند.

وی با اشاره به تجربه برق منطقه‌ای در مواجهه با چنین بارش‌هایی، گفت: در بارش‌های این چنینی به مانند سال‌های گذشته، تمامی اکیپ‌های فنی، عملیاتی، تجهیزات و ماشین آلات شرکت به حالت آماده‌باش قرار دارند تا بتوانیم در صورت وقوع هر گونه اتفاقی، در اسرع وقت آن را مدیریت و از وقوع حوادث احتمالی جلوگیری کنیم.

مدیرعامل برق منطقه‌ای گیلان گیلان را استانی حادثه‌خیز دانست و گفت: در استان گیلان با بحران‌های مختلفی در زمینه‌های رانش زمین، بارش فراوان برف و باران، افزایش بی‌سابقه دما روبه‌رو هستیم که در طول چند سال گذشته بی‌سابقه بوده است.

وی افزود: با مدیریت دانشی که در شرکت ایجاد شده و با توجه به مستندات موجود، اقدامات قبل، حین و پس از بحران شناسایی و احصا شده و برای کنترل هرگونه بحران احتمالی در آمادگی کامل به‌سر می‌بریم و در حال حاضر نیز شبکه‌های انتقال و فوق توزیع برق گیلان از پایداری کامل برخوردارند.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads