کد خبر: 207024 - تاریخ: جمعه، 27 نوامبر 2020 - 21:38

جزئیاتی از عملیات ترور شهید محسن فخری‌زاده|ظریف: نشانه‌هایی از نقش اسرائیل وجود دارد

رئیس‌جمهور آمریکا اخبار ترور امروز رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع کشورمان را بازنشر داد.

به گزارش خوبان،  محمدجواد ظریف در صفحه توئیتر خود در واکنش به ترور ناجوانمردانه شهید محسن فخری زاده دانشمند ایرانی نوشت: تروریست‌ها امروز یک دانشمند برجسته ایران را ترور ‌کردند. این بزدلی – که نشانه‌های جدی از نقش اسرائیل در آن دیده می‌شود – نشانگر جنگ‌طلبی از سر استیصال مرتکبین این اقدام است.

وی افزود: ایران جامعه بین‌المللی – خصوصا اتحادیه اروپا – را به پایان دادن استاندارد‌های دوگانه شرم‌آور خود و محکوم کردن این عمل تروریسم دولتی فرامی‌خواند.

تسنیم درباره جزئیات عملیات ترور شهید محسن فخری‌زاده کسب اطلاع کرد که این عملیات ترور ساعت ۱۴:۳۰ امروز انجام شده است.

در این  اقدام تروریستی، ابتدا یک دستگاه خودرو نیسان در میدان خلیج فارس آبسرد در حین عبور خودرو دانشمند هسته‌ای کشورمان خود را منفجر می‌کند و سپس عامل بعدی اقدام به تیر اندازی رگباری کرده که در پی آن یکی از محافظان شهید فخری‌زاده ۴ تیر خورده و آقای محسن فخری‌زاده نیز در پی انفجار و اصابت تیر، پس از انتقال با بالگرد به بیمارستان شهید شده است.

واکنش ترامپ به ترور محسن فخری‌زاده

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در پی ترور امروز محسن فخری زاده در آب‌سرد دماوند، در صفحه توییترش پیام توییتری صفحه روزنامه نیویورک تایمز را در این باره بازنشر داد.

نیویورک تایمز در این باره در صفحه توییترش با مطرح کردن ادعاهایی نوشت: رسانه‌های داخلی ایران گزارش دادند که دانشمند ارشد هسته ای این کشور در شمال ایران مورد هدف یک تیراندازی مرگ بار قرار گرفت. او به عنوان جریان پشت پرده برنامه تسلیحات هسته‌ای این کشور در نظر گرفته می شد.

ترامپ همچنین پیام توییتری یک خبرنگار به نام یوسی مِلمان را در این باره بازنشر داد که با مطرح کردن ادعاهایی گفته بود: طبق خبرهای داخل ایران، محسن فخری زاده در دماوند، شرق تهران ترور شده است. او سرپرست برنامه مخفی نظامی ایران بود و سال ها تحت تعقیب موساد بود. مرگ او یک ضربه بزرگ روانی و حرفه ای برای ایران است.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads