کد خبر: 206994 - تاریخ: پنج‌شنبه، 26 نوامبر 2020 - 09:22

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان

پرداخت بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات کرونایی به مشاغل در گیلان

به گزارش خوبان، عباس علیزاده  با اشاره به اینکه در مرحله اول پرداخت کمک معیشتی به افراد آسیب دیده ناشی از کرونا به بیش از ۱۷ میلیون خانوار کمک تسهیلات ارزان قیمت شد، اظهار کرد: در مرحله دوم اعطای این کمک‌های دولت به حدود ۱۱ میلیون خانوار در سطح کشور انجام خواهد شد. وی با بیان اینکه […]

به گزارش خوبان، عباس علیزاده  با اشاره به اینکه در مرحله اول پرداخت کمک معیشتی به افراد آسیب دیده ناشی از کرونا به بیش از ۱۷ میلیون خانوار کمک تسهیلات ارزان قیمت شد، اظهار کرد: در مرحله دوم اعطای این کمک‌های دولت به حدود ۱۱ میلیون خانوار در سطح کشور انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه در این مرحله ۲۹ میلیون نفر از بسته‌های حمایتی دولت بهره مند خواهند شد، افزود: شهروندان تا ۱۱ آذر ماه می‌توانند با ارسال کد ملی سرپرست خانوار به سامانه پیامکی ۶۳۶۹ و ثبت نام کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان با اشاره به اینکه از ۱۲ آذر ماه این اطلاعات پالایش و بررسی می‌شود، گفت: افرادی که مشمول این طرح می‌شوند از طریق سر شماره وزارت رفاه به آنها اطلاع رسانی خواهد شد.

وی با بیان اینکه این تسهیلات یک میلیون تومان به صورت قرض الحسنه و با سود چهار درصد است، تصریح کرد: بازپرداخت این تسهیلات ۳۰ ماهه و از محل دریافت یارانه‌ها خواهد بود.

علیزاده با اشاره به اینکه افرادی مشمول دریافت این تسهیلات می‌شوند که فاقد ۱۱ آذر شغل ثابت باشند، ادامه داد: بر اساس بررسی‌های صورت گرفته از بانک اطلاعات رفاه ۱۰ میلیون خانوار مشمول دریافت این تسهیلات خواهند شد.

وی همچنین به کمک به مشاغل آسیب دیده از کرونا نیز اضافه کرد: از سهم هزار و ۱۲۰ میلیارد تومان استان گیلان بیش از ۳۳۴ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده که استان در این زمینه در جایگاه نخست کشور قرار دارد.

مدیرکل تعاون گیلان ادامه داد: علاوه بر پرداخت تسهیلات مقرر شده به ازای هر نفر از خانوار مشمول این طرح هستند تا پایان امسال ماهیانه ۱۰۰ هزار تومان کمک معیشتی اعطا می‌شود.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads