کد خبر: 206992 - تاریخ: چهارشنبه، 25 نوامبر 2020 - 19:52

معاون توسعه و سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان:

بارندگی و کاهش دما در راه گیلان است

معاون توسعه و سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان گفت: از فردا پنجشنبه تا ظهر جمعه بدلیل ورود سامانه سرد و بارشی؛ ابرناکی، مه آلودگی هوا، کاهش دما، بارندگی، رعد و برق، بارش برف در ارتفاعات و در مناطق مستعد احتمال تگرگ فراهم است.

به گزارش خوبان، شبنم هادی نژاد روز چهارشنبه ،  اظهار داشت: در این مدت دمای هوای استان به طور متوسط بین ۴ تا  هشت درجه کاهش می یابد.

وی تصریح کرد: برای روزهای پنجشنبه و جمعه آسمان استان ابری و مه آلود توام با بارش باران،  وزش باد،  احتمال رعد و برق، کاهش نسبی دما و در  ارتفاعات بارش برف پیش بینی می شود.

وی همچنین آبگرفتگی، بالا آمدن آب رودخانه ها،   سیلابی شدن مسیل ها، لغزندگی سطح جاده ها  و کاهش دید افقی، احتمال خسارت به سازه ها، لغزش و رانش زمین،   اصابت صاعقه و  اختلال در تردد محورهای کوهستانی را از جمله احتمالات فعالیت این سامانه جوی عنوان کرد.

هادی نژاد در ادامه بیشترین دمای هوای استان را در ۲۴ ساعت گذشته مربوط به بندر انزلی با ۱۵ درجه بالای صفر و خنک ترین شهر را ماسوله با صفر درجه سانتی گراد عنوان کرد.

سرپرست اداره پیش بینی هواشناسی گیلان، حداقل و حداکثر دمای هوای رشت را نیز در این مدت به ترتیب ۲ و ۱۴ درجه سانتی گراد عنوان کرد.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads