کد خبر: 206941 - تاریخ: چهارشنبه، 25 نوامبر 2020 - 08:51

کمبود ۶۰ تنی تحویل مرغ به شهرستان‌ها توسط جهاد کشاورزی گیلان

رئیس سازمان صمت گیلان عمده‌ترین مشکل در کمبود مرغ گیلان را عدم تأمین مناسب برشمرد و گفت: متأسفانه جهاد کشاورزی میزان ۲۲۰ تن مرغ مصرفی در استان را به مراکز توزیع تحویل نداده و با کمبود ۶۰ تنی در این خصوص مواجه هستیم.

به گزارش خوبان،  فرهاد دلق‌پوش امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدام سازمان صمت در خصوص مقابله با خروج غیرمجاز مرغ از استان گیلان اظهار کرد: هر هفته جلسه ستاد تنظیم بازار در استان و یک روز در میان جلسه فرعی کارگروه برگزار و وضعیت بازار به‌طور دقیق رصد می‌شود.

وی از تکلیف کارگروه ستاد تنظیم بازار به جهاد کشاورزی در خصوص نظارت بر توزیع مرغ خبر داد و افزود: بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار استان گیلان، جهاد کشاورزی باید میزان ۲۲۰ تن مرغ مصرفی در استان را بر اساس سرانه مصرفی از طریق کشتارگاه‌ها و تولیدکنندگان به شهرستان‌ها ارسال کند.

دبیر ستاد تنظیم بازار استان گیلان با اذعان به اینکه قیمت مرغ در گیلان کمتر از دیگر استان‌های کشور است، تصریح کرد: متأسفانه جهاد کشاورزی میزان ۲۲۰ تن مرغ مصرفی در استان را به مراکز توزیع تحویل نداده و امروز که آمار تحویل مرغ از دیگر روزها بیشتر بوده تنها ۱۶۲ تن مرغ تحویل و با کمبود ۶۰ تنی در این خصوص مواجه هستیم.

رئیس سازمان صمت گیلان عمده‌ترین مشکل در کمبود مرغ گیلان را عدم تأمین مناسب برشمرد و بیان کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته ۷۰۰ تن مرغ منجمد به استان وارد که ۳۵۰ تن آن توزیع و مابقی طی روزهای آینده در بازار توزیع می‌شود‌.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads