کد خبر: 206939 - تاریخ: سه‌شنبه، 24 نوامبر 2020 - 16:54

رئیس سازمان صمت گیلان:

کمیته رصد و احیای واحدهای تحت تملک بانک ها در گیلان تشکیل می شود

– رئیس سازمان صمت گیلان بر ضرورت تشکیل کمیته رصد و احیای واحدهای تحت تملک بانک ها تأکید کرد و گفت: اطلاعات این واحدها باید احصا شود.

به گزارش خوبان، فرهاد دلق پوش پیش از ظهر سه شنبه در نشستی با دبیر شورای بانک‌های استان گیلان با تأکید بر ضرورت حمایت از بخش تولید، اظهار کرد: برای افزایش توان و شتاب دهی به فعالان بخش تولید نیازمند همکاری بانک‌ها هستیم.

رئیس سازمان صمت گیلان با بیان اینکه کیفیت و سرعت خدمات بانکی، اثربخشی بیشتری در حوزه تولید دارد، افزود: برای احیای واحدهای راکد و ایجاد طرح‌های جدید و بهره برداری از ظرفیت‌های خالی و افزایش روحیه تعاون باید این همکاری‌ها بیشتر شود.

دلق پوش میزان پرداخت‌های سال مالی گذشته کارگروه تسهیل و رفع موانع را مثبت عنوان کرد و گفت: بیش از هزار و ۶۶۴ میلیارد تومان تسهیلات در مجموع به سه بخش صنعت، گردشگری و کشاورزی در قالب این کارگروه پرداخت شده است.

معرفی ۲۰ واحد صنعتی برای دریافت تسهیلات رفع موانع تولید

وی با اشاره به اینکه میزان تسهیلات اختصاص یافته برای سال مالی امسال همانند سال گذشته است، بیان کرد: از ۲۲ آبان امسال تسهیلات رونق تولید به میزان هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان برای گیلان در نظر گرفته شده که تاکنون ۲۰ واحد صنعتی برای اخذ این تسهیلات جدید به بانک‌های عامل معرفی شدند.

دلق پوش با بیان اینکه طرح‌های صنعتی متقاضی تسهیلات از قبل در کارگروه‌های فرعی و کارشناسی به صورت تخصصی آنالیز و بررسی می‌شوند، عنوان کرد: صدور هدفمند و کارشناسی مجوزها ملاک عمل است.

وی ادامه داد: برخی طرح‌ها در استان اشباع شده است و در هنگام صدور مجوزها راهنمایی لازم به سرمایه گذاران توسط اداره طرح و برنامه سازمان صمت گیلان انجام می‌شود.

رئیس سازمان صمت گیلان در ادامه بر ضرورت تشکیل کمیته‌ای برای رصد و احیای واحدهای تحت تملک بانک‌ها تاکید کرد و گفت: اطلاعات این دسته از واحدها به صورت کامل توسط بانک‌ها احصاء شود و در اختیار این سازمان قرار گیرد تا شرایط آنها بررسی و به افراد حقیقی و حقوقی دارای اهلیت برای ادامه فعالیت واگذار شود تا برخی که راکد هستند، مجدد به چرخه تولید بازگردانده شوند.

کد خبر 5079552
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads