کد خبر: 206930 - تاریخ: سه‌شنبه، 24 نوامبر 2020 - 11:04

شهردار خشکبیجار خبر داد:

آغاز طرح بازآموزی طرح چهره به چهره تفکیک پسماند/ آماده سازی برنامه راهبردی توسعه شهر خشکبیجار

شهردار خشکبیجار از آغاز طرح بازآموزی طرح چهره به چهره تفکیک پسماند خبر داد.

به گزارش خوبان خبر ؛ شهردار خشکبیجار از آغاز طرح بازآموزی طرح چهره به چهره تفکیک پسماند خبر داد.

صدرا… فرخی شهردار خشکبیجار صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار خوبان خبر با اشاره این طرح برای دومین بار در شهر خشکبیجار در حال انجام است،افزود: در این طرح آموزش‌گرها به درب منازل مراجعه و آموزش‌هایی در خصوص تفکیک زباله و معرفی انواع پسماند خشک و تر می پردازند،.

وی افزود: برنامه زمانبندی جمع آوری پسماند همراه با بروشورهای آموزشی ارایه می دهند و در این طرح ۳ هزار خانوار خشکبیجاری آموزش خواهند دید.

شهردار خشکبیجار با بیان اینکه  مدیریت شهری هزینه های زیادی را صرف تفکیک پسماند تر و خشک می نماید ، تصریح کرد:  با نهادینه شدن فرهنگ تفکیک از مبدا و ترغیب شهروندان به کاهش تولید پسماند می توان هزینه ها را صرف زیرساخت های فرهنگی اجتماعی و ورزشی کرد.

شهردار خشکبیجار با اشاره به حوزه تفکیک پسماند خاطر نشان کرد : در حوزه تفکیک پسماند اقداماتی شامل:تهیه انیمیشن اموزشی تفکیک پسماند از مبداء، نصب بنرهای اموزشی در معابر شهری، تقدیر از خانواده هایی که در طرح تفکیک پسماند مشارکت داشته اند، مکاتبه با ادارات برای جمع آوری پسماند خشک صورت گرفته است.

وی از اماده سازی برنامه راهبردی توسعه شهر خشکبیجار خبر داد و افزود: آماده سازی برنامه راهبردی توسعه شهر توسط مشاور اماده شده و در حال بازنگری توسط شورای شهر می باشد. 

 شهردار خشکبیجار افزود: پس از تصویب توسط شورای شهر در سالهای اتی به عنوان مبنای عملکرد شهرداری قرار خواهد گرفت.

 فرخی در ادامه به تعریض بلوار امام رضا (ع) پس از میدان شهید نوشادل به سمت لشت نشا، اشاره و بیان داشت :تعریض بلوار ساحل به سمت دریا و همچنین فاز دوم پروژه هدایت ابهای سطحی پس از اتمام فاز اول پروژه در محدوده خیابان سلمان فارسی جزء پروژه های اتی شهرداری می باشد.

انتهای پیام/۹۹۸

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads