کد خبر: 206921 - تاریخ: سه‌شنبه، 24 نوامبر 2020 - 09:24

مشاغل کم تردد در گیلان مشمول ممنوعیت فعالیت نمی شوند

جانشین رئیس ستاد مقابله با کرونا در گیلان گفت: در ستاد استان به فرماندار رشت مجوز داده شد تا طی تبادل نظر با اصناف، بسیاری از مشاغلی که تردد و یا اجتماع در آنها کمتر صورت می گیرد را جزو مشاغل دسته اول محاسبه کرده تا شاهد بازگشایی بیشتر این مشاغل باشیم.

به گزارش خوبان، محمود قاسم نژاد دوشنبه شب در گفت و گوی تلویزیونی افزود: از ابتدای اجرای طرح یعنی طی سه روز گذشته همکاری خیلی خوبی بین  اقشار مختلف مردم، اعم از  بازاریان، اصناف و کسبه با مجریان طرح در سراسر استان وجود داشته ضمن آنکه تیم های نظارتی که در ۱۶ شهرستان توسط فرمانداران  این طرح را اجرا می کنند،   افزایش یافته است.

وی تصریح کرد: پذیرش عمومی مردم نسبت به اجرای این طرح بیشتر شده که این امر جایگاه و اهمیت سلامت جامعه را نشان می دهد و مردم پذیرفته اند در کنار هم سالم زندگی کنند و این ویروس را شکست دهند.

وی با بیان اینکه شاهد کاهش محسوس ترددهای داخل شهر و بین شهرهای استان هستیم، افزود: در اجرای این طرخ هم نیروهای انتظامی فعال در آن  از ۱۵۰ نیرو به بیش از ۲۰۰ نفر در روز اخیر افزایش یافته تا بتوانند این طرح را با موفقیت بیشتری دنبال کنند.

قاسم نژاد تصریح کرد : ما تابع دستورالعمل   های ستاد ملی کرونا هستیم و هر اندازه که پایبندی مان به دستورالعمل ها بیشتر باشد، سطح تعریف شده در میزان محدودیت های صنوف و ادارات تنزل پیدا خواهد کرد و گشایش ها بیشتر خواهد شد.

جانشین رئیس ستاد مدیریت و مقابله با کرونا در گیلان اظهار داشت: هم حضور کارکنان برای خدمات دهی به مردم هم اینک محدود شده و هم مشاغلی که در گروه دوم، سوم و چهارم قرار دارند در شهرهای نارنجی و قرمز نمی توانند فعالیت داشته باشند که امید است با رعایت مردم و کاهش آمار مبتلایان بتوانیم گشایش ها را در این حوزه بیشتر نماییم.


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads