کد خبر: 206889 - تاریخ: دوشنبه، 23 نوامبر 2020 - 09:48

مسرور: در خصوص مایحتاج ضروری مردم هیچ تعارف و اغماضی نداریم

ضرب الاجل ۴۵ روزه‌ مدیرکل بازرسی گیلان به صاحبان کالاهای اساسی

مدیرکل بازرسی گیلان به صاحبان کالا و مدیران دستگاه های متولی به منظور ترخیص کالاهای اساسی و نهاده های دامی از انبارهای بندرانزلی ضرب الاجل ۴۵ روزه داد.

به گزارش خوبان،  سیف الله مسرور در راستای اهمیت توجه به امور معیشتی مردم درخصوص توزیع به موقع کالاهای اساسی به همراه هیئتی از بازرسان و کارشناسان در یک اقدام سرزده و فوری در دو گلوگاه اساسی ترخیص و تجارت کالاهای اساسی در منطفه آزاد و گمرک بندرانزلی حضور یافت و بر روند اقدامات صورت گرفته نظارت کرد.

وی در حاشیه این بررسی و بازدید، ضمن حضور در سیلوها و انبارهای دپو و انباشت کنجاله خوراکی و دامی و رصد و پایش دقیق ترخیض و رسوب این کالاها در بندر تجاری انزلی، به متولیان و مدیران دستگاه های اجرایی به منظور ایجاد تمهید مقدمات برای ترخیص کالا فرصت ۴۵ روزه داد.

مدیرکل بازرسی گیلان تصریح کرد: با تاجران و واردکنندگانی که به طمع کسب سود بیشتر و به واسطه وجود خلاهای قانونی اقدام به ترخیص این کالاها نکرده، برخورد قضایی قاطع و پشیمان کننده ای خواهد شد، زیرا عمل آنان اخلال در نظام توزیع کشوز محسوب می شود.

مسرور خاطرنشان کرد: صراحتا به متخلفان اخطار می دهیم که در خصوص مایحتاج ضروری مردم هیچ تعارف و اغماضی نداریم.

وی با بیان اینکه در مسیر رسیدگی ها دستگاه های اجرایی مسبب اهمال و سستی در تامین کالاهای اساسی مردم شناسایی می شوند و با آنها برخورد مقتضی صورت می گیرد، گفت: سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی نیز نسبت به در اختیار گرفتن این اموال و توزیع سریع و قانونی آنها در فرصت اعلام شده قانونی اقدام می کند.

 
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads