کد خبر: 206833 - تاریخ: یکشنبه، 22 نوامبر 2020 - 12:52

فرماندار رشت تاکید کرد:‌

صدور بالغ بر ۴۰۰۰ برگه تردد در روز گذشته | لزوم پرهیز از مراجعات غیر ضرور به فرمانداری

فرماندار رشت با اشاره به صدور بالغ بر ۴۰۰۰ برگه تردد برای افراد واجد شرایط در روز گذشته، خواستار عدم مراجعه غیر ضرور افراد به فرمانداری شد و تاکید کرد: صدور برگه تردد برای افراد شاغل ادارات و شرکت ها، تنها به صورت تجمیعی وبا مکاتبه اداره و شرکت مربوطه با فرمانداری امکانپذیر است.

به گزارش خوبان، علی فتح اللهی در گفتگو با جمعی از خبرنگاران با بیان اینکه صدور برگه تردد برای شاغلین ادارات و شرکت ها که شهرستان محل خدمتشان با محل زندگی آنان متفاوت است از طریق مکاتبه رئیس اداره یا شرکت و به صورت تجمیعی با فرمانداری صورت می پذیرد، خاطرنشان کرد: با توجه به تعداد بسیار بالای ادارات، شرکت ها و واحدهای تولیدی مستقر در شهرستان رشت و عدم امکان ارائه خدمت به صورت فردی به این افراد، ضرورت دارد شاغلین از مراجعه مستقیم به فرمانداری با جدیت پرهیز کنند چرا که به هیچ وجه به صورت فردی برای آنان برگه تردد صادر نمی شود.

وی با اشاره به حضور انبوهی از شهروندان در فرمانداری رشت در روز گذشته جهت دریافت برگه تردد، افزود: بسیاری از این مراجعات به صورت غیرضروری بوده است، به عنوان مثال برای تردد داخل شهرستان به هیچ وجه برگه ترددی صادر نمی شود و افرادی که ساکن شهرستان رشت هستند ولی پلاک خودروی آنان غیربومی(خارج استانی) است تنها با در دست داشتن کارت ملی بومی یا ارائه مستندات دیگر از قبیل سند یا اجاره نامه منزل مسکونی خود به پلیس، جریمه نخواهند شد.

 فتح اللهی ادامه داد: این افراد نگرانی بابت ثبت تخلف از سوی دوربین های راهنمایی و رانندگی نداشته باشند چرا که با ارائه مستندات اثبات کننده سکونت در شهر، جریمه آنان لغو می شود.

فرماندار رشت با بیان اینکه تنها در روز گذشته برای بالغ بر ۴۰۰۰ نفر از افراد واجد شرایط، از سوی فرمانداری برگه تردد صادر شده است، تصریح کرد: علاوه بر این، به دلیل مراجعه غیر ضروری افراد، با وجود بسیج تمامی کارمندان فرمانداری جهت پیگیری مشکلات مراجعان، شاهد تراکم جمعیتی زیاد مراجعان در فرمانداری بودیم.

وی در پایان با تاکید بر لزوم وجود سعه صدر و همکاری از سوی آحاد مردم شریف شهرستان، خاطرنشان کرد: بدون وجود این تعامل و همکاری و با مراجعه غیرضرور هزاران نفر به فرمانداری، یقیناً در ارائه خدمات به افراد ذیحق با مشکل مواجه خواهیم شد.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads