کد خبر: 206829 - تاریخ: شنبه، 21 نوامبر 2020 - 18:55

همدردی با کودک سرطانی؛

این بار اعضای تیم ملی پوشان سپید رشت سر خود را تراشیدند

ورزشکارانی که ورزش را نه صرفاً برای سلامت جسم، بلکه برای سلامت روح و جان خود انتخاب کرده و با عزمی راسخ اقدامی باورمند برای شاد کردن کودکان سرطانی در پیش‌گرفته و ضرب بزرگی سر دادند.

به گزارش خوبان خبر  ؛ در این روزها که همه از سردی، نگرانی، ناراحتی و دلهره از مبتلا شدن به ویروسی منحوس نگرانند  اما عده‌ای از هر روشی برای زیست نیکو و زیست مهربان مهربانان استفاده می‌کنند تا گرمابخش و شادی بخشی دل‌هایی باشند که شاید تنها امیدشان لبخندی است که دیگران بر لبانشان می‌نشانند.

مدت‌هاست خبر بیماری سرطان و بیمار شدن هم‌وطنانمان به این بیماری، خاطر همه ما را آزرده کرده و واکنش‌های متفاوتی را در انسان‌های مختلف ایجاد کرده، برخی‌ها صرفاً غصه می‌خورند برخی‌ها، بی‌تفاوتند و برخی‌ها  بی‌تفاوت نبوده و سعی می‌کنند  به‌اندازه مثقالی هم شده با بیمارانی که رنج بیماری را تحمل می‌کنند همدردی کنند.

در میان اتفاقات مختلف، موضوعی نظرمان را جلب کرد، موضوعی که زمزمه پهلوانی و قهرمانی را دوباره زمزمه کرده و در گمنامی غوغایِ پهلوانی سر دادند، ورزشکارانی که ورزش را نه صرفاً برای سلامت جسم، بلکه برای سلامت روح و جان خود انتخاب کرده و با عزمی راسخ اقدامی باورمند برای شاد کردن کودکان سرطانی در پیش‌گرفته و ضرب بزرگی سر دادند.

 این روزهای کرونایی تیم ورزشی ملی پوشان سپید سرمربیگری  این تیم را یاسر صادق ‌ویشکایی بر عهده دارد تا چندی پیش در زمین روباز ۶ هزارنفری فلکه رازی رشت بازی می‌کردند، بعد از اعلام ستاد پیشگیری مقابله با کرونا تصمیم گرفتند به‌جای ورزش جسم، ورزش روح کنند و اقدامی جوانمردانه، پهلوانانه و قهرمانانه در پیش بگیرند و برای کودکان سرطانی که بیش از هر کس دیگری در مقابل ویروس کرونا آسیب‌پذیرند اقدام کنند.

پهلوانان رشتی برای حمایت از کودکان سرطانی  موهای خود را  تراشیده و  برای همدردی، خود را شبیه به آن‌ها کرده تا  با ظاهر خود، بانگ دل را فریاد کنند و بگویند همیشه به یادشان هستند.

این‌گونه باید گفت و نوشت که جوانمردی در روزهای سرد کرونایی هنوز در جریان است و انسانیت هنوز از یاد نرفته است‌.

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads