کد خبر: 206803 - تاریخ: شنبه، 21 نوامبر 2020 - 08:45

فرماندار شهرستان رشت

محدودیت ها برای حفظ سلامتی مردم و نیازمند همراهی آنان است

، فرماندار رشت با اشاره به اجرای محدودیت های جدید بر اساس تصمیم ستاد ملی کرونا گفت: برای حفظ و ارتقاء سلامت مردم محدودیت ها را اجرایی می کنیم و انتظار است نهایت همکاری را از سوی شهروندان داشته باشیم .

به گزارش خوبان، فرماندار رشت با اشاره به اجرای محدودیت های جدید بر اساس تصمیم ستاد ملی کرونا گفت: برای حفظ و ارتقاء سلامت مردم محدودیت ها را اجرایی می کنیم و انتظار است نهایت همکاری را از سوی شهروندان داشته باشیم .

علی فتح اللهی  افزود: این محدودیت ها از امروز به اجرا درآمده و همه باید برای حفظ سلامتی شان و پیشگیری از انتشار ویروس کرونا در عمل به این محدودیت ها توجه داشته باشند.

وی با اشاره به وضعیت قرمز رشت اظهار داشت: بر این اساس مشاغل دو، سه و چهار که تا ساعت ١٨ فعالیت داشتند با محدودیت های جدید در کل شبانه روز تعطیل خواهند شد و تنها مشاغل گروه یک می توانند فعال باشند.

فرماندار شهرستان رشت خاطر نشان کرد: در بخش ادارات دستگاه های خدمات رسان در شهرستان رشت مشاغلی که کاملا باید به مردم خدمات رسانی کنند، فعال خواهند بود.

وی بیان داشت: سایر دستگاه های شهرستان رشت با توجه به نوع فعالیت شان با تصمیم بالاترین مقام آن دستگاه اجرایی می توانند برای حضور یک سوم از کارمندان خود و بقیه به صورت دورکار اقدام نمایند.

فتح اللهی خاطر نشان کرد: هرگونه تردد خودرو در شهرستان رشت اهم از ورود و خروج کاملا کنترل می شود.

رشت از شهرهای با وضعیت قرمز از نظر شیوع کرونا است.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads