کد خبر: 206783 - تاریخ: جمعه، 20 نوامبر 2020 - 13:45

امام جمعه خمام مطزح کرد :

دستگاه قضایی خمام‌ با برپاکنندگان تجمعات غیرقانونی برخورد کند/ جای حل مشکلات مدیریتی خمام عرصه میدان و عمل است، نه رسانه ها

حجت الاسلام‌والمسلمین حامد اسدالله زاده در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته خمام با اشاره به اینکه انتظار ما از دستگاه قضائی خمام این است با برپا کنندگان تجمعات غیرقانونی مانند ورزا جنگ و امثال آن برخورد بازدارنده و قاطع داشته باشد، اظهار کرد: نباید وقتی همه جامعه و دستگاه های اجرایی بسیج شده اند تا مانع از انتشار کرونا شوند؛ عده ای سودجو با برگزاری برنام های اینچنینی جان خود و خانواده های مردم را به خطر بیاندازند.

به گزارش خوبان ، حجت الاسلام‌والمسلمین حامد اسدالله زاده در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته خمام با اشاره به اینکه انتظار ما از دستگاه قضائی خمام این است با برپا کنندگان تجمعات غیرقانونی مانند ورزا جنگ و امثال آن برخورد بازدارنده و قاطع داشته باشد، اظهار کرد: نباید وقتی همه جامعه و دستگاه های اجرایی بسیج شده اند تا مانع از انتشار کرونا شوند؛ عده ای سودجو با برگزاری برنام های اینچنینی جان خود و خانواده های مردم را به خطر بیاندازند.

وی با بیان اینکه برگزاری ورزا جنگ شرعا و قانونا اشکال دارد، گفت: ممنوعیت‌های تجمعات در این روزها، جرمشان مضاعف خواهد بود.

امام جمعه خمام، خطاب به مسوولان خمام تصریح کرد: جای حل مشکلات مدیریتی منطقه ما عرصه میدان و عمل است، نه رسانه ها ، توصیه همه دلسوزان شما این است که اختلاف سلیقه هایتان را در اتاق های دربسته نگه دارید و از طریق رسانه ها لشکرکشی مجازی به راه نیاندازید.

اسدالله زاده با بیان اینکه وظیفه رسانه ها بازتاب اعمال مسوولان است، افزود: رسانه ها را آیینه ای برای بازتاب دادن و بازخوردگیری رفتارهای میدانی و عملیاتی خودتان قرار دهید؛ نه عرصه مواجهه با سلیقه های رقیب های انتخاباتی و سیاسی.

وی با اشاره به اینکه بخلاف واقع بگویید و در رسانه‌ها ظاهرسازی گل و بلبل داشته باشید. افزود : همراهی اولویت‌های مسئولین با اولویت‌های مردم، ایجاد امید در جامعه می‌کند و اگر حقیقتا پیرو سیره و سبک ولایت فقیه در جامعه هستید، سیره رهبر معظم انقلاب ایجاد حس امیدواری و روحیه نشاط و امید به آینده‌ای روشن در جامعه است.

امام جمعه خمام با بیان اینکه اقدامات بسیار مناسب ستاد کرونا، هماهنگی دستگاه های اجرایی برای جلوگیری از سفرهای غیرضرور در تعطیلات کرونایی است جای تقدیر دارد، گفت: وقتی بر اساس اذعان کارشناسان بیش از ۶۰ درصد از ابتلائات به کرونا براثر مسافرت ها بوده است، تصمیم به مدیریت مسافرت ها بسیار عاقلانه است.

امام جمعه خمام با اشاره به اینکه گروه های جهادی و بسیجیان عزیز ما، کمافی السابق که همکاری و همیاری با دستگاه های انتظامی می کنند، افزود: بیش از گذشته نسبت به راه اندازی نهضت خدمات رسانی به همشهریان عزیز تلاش داشته باشند.

انتهای پیام/۸۵۲

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads