کد خبر: 206757 - تاریخ: پنج‌شنبه، 19 نوامبر 2020 - 23:03

شهردار در جلسه علنی امروز شورای شهر خمام :

شهرداری درآمد ایجاد کرد/ شورا همکاری کند نه سنگ اندازی

شهردار خمام با بیان اینکه در سال ۹۷ حدود ۹ میلیارد و در سال ۹۸ حدود ۱۳ میلیارد تحقق بودجه در شهرداری خمام داشتیم، گفت: این نشان می‌دهد ما توانستیم درآمد ایجاد کنیم وقتی تحقق بودجه از پنج به ۱۳ میلیارد می‌رسد یعنی من درآمد ایجاد کردم این ظلم است که به بگویید آورده‌ای نداشتیم؛ شورا به‌جای برخی سؤالات که از سرعت کار شهرداری می‌کاهد به من انگیزه کار بدهد.

به گزارش خوبان خبر؛ موسی فکور امروز در جلسه علنی شورای شهر خمام با تبریک به‌منظور به ثمر نشستن تلاش‌های مردم و مسؤولان خمام برای شهرستان شدن این بخش اظهار کرد: زحمات بسیاری در این خصوص کشیده شد و ما شاهد بودیم که در ادوار مختلف شورا تلاش‌ها مطالبات زیادی دراین‌باره صورت گرفت و با پیگیری نمایندگان مردم و مسؤولان خمام این اتفاق به وقع پیوست.

وی با ابراز امیدواری درباره تخصیص بودجه‌ها و اعتبارات شهرستانی برای ارتقای شهرستان خمام گفت: امیدواریم این اتفاقات میمون منجر به ارتقای شهرستان خمام شده و با تخصیص اعتبارات در قالب بودجه شهرستانی ثمرات این اتفاق را برای مردم خمام مشاهده کنیم.

شهردار خمام با اشاره به‌قرار داد ۴۶، ۵۴ درصد منعقدشده در خصوص ساختمان شهرداری گفت: بعدازاینکه کار به اتمام رسید باز باید کارشناسی شود و هم ساختمان تجاری و اداری بر مبنای ارزشی که کارشناس از کل ساختمان مشخص می‌کند باید ۴۶ درصد را به سرمایه‌گذار تحویل دهیم و ازآنجایی‌که ساختمان اداری باید در اختیار ما باشد مبلغ محاسبه‌شده و در واحدهای تجاری لحاظ شده و به ایشان داده می‌شود.

فکور با اشاره به درخواست طرف قرارداد تصریح کرد: به نظر می‌رسد که به‌نوعی یک افزایش درآمد برای آن مجموعه می‌شود و اگر این درآمد افزایش یابد به هر دو طرف می‌تواند کمک کند از این بابت اگر بخواهد بالکن باشد در بحث معاملات یک‌سوم حساب می‌شود اما اگر بخواهد مستقل دیده شود قسمت فوقانی مغازه‌ها ارزش ملکی بالاتر خواهد داشت، حتی من پیشنهاد دارم اگر بشود کل قسمت بالا یکسره سالنی باشد که به فروش برسد و قابلیت استفاده داشته باشد یا سه مجموعه بالکن را اگر یک‌تکه کنیم باز مشکلی برای سرمایه‌گذار نخواهد بود.

وی با بیان اینکه ما می‌خواهیم این پروژه را در دهه فجر به بهره‌برداری برسانیم گفت: تنها بخش نقشه اجرایی مانده، ما این ساختمان را برای ساختمان اداری شورای شهر به بهره‌برداری خواهیم رساند و نمی‌خواهیم بحث تجاری تبعاتی برای مردم داشته باشد.

شهردار خمام با بیان اینکه اگر بگویند شهردار خمام آورده‌ای نداشته درست نیست، افزود: من اخیراً برای ارتقای درجه شهردار نیز انتخاب شدم این نشان می‌دهد شهرداری خمام آورده هم داشته است.

فکور با بیان اینکه در سال ۹۷ حدود ۹ میلیارد و در سال ۹۸ حدود ۱۳ میلیارد تحقق بودجه در شهرداری خمام داشتیم، گفت: این نشان می‌دهد ما توانستیم درآمد ایجاد کنیم وقتی تحقق بودجه از پنج به ۱۳ میلیارد می‌رسد یعنی من درآمد ایجاد کردم این ظلم است که به بگویید آورده‌ای نداشتیم.

وی با بیان اینکه چیزی به عمر شورا نمانده و شورا باید همراه شهرداری باشد، تصریح کرد: اگر شورا سؤالی دارد باید از من بپرسد و به‌جای برخی سؤالات که از سرعت کار شهرداری می‌کاهد به من انگیزه کار بدهد، کجای دنیا این‌طور است که صورت‌وضعیت‌های شهرداری ثانیه به ثانیه در اختیار شورا برای بررسی قرار بگیرد چرا باید شورای شهر، شهرداری خمام را اذیت کند.

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads