کد خبر: 206730 - تاریخ: پنج‌شنبه، 19 نوامبر 2020 - 17:40

فرمانده سپاه مقداد شهرستان رشت خبر داد:

برگزاری ۷۷ عنوان برنامه همزمان با هفته بسیج در خمام،خشکبیجار و لشت نشاء

سرهنگ نادری ظهر امروز در نشست خبری با اشاره به اینکه شعار هفته بسیج  امسال ” بسیج پیشرو خدمت و امید آفرین ” است افزود: ویژه برنامه ها شامل ۷۷ برنامه در سطح حوزه ها، کانون ها و پایگاه‌های مقاومت است که از ۳۰ آبان تا ۶ آذر با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام می شود.

به گزارش خوبان خبر ؛ سرهنگ نادر حامدی ظهر امروز در نشست خبری با اشاره به اینکه شعار هفته بسیج  امسال ” بسیج پیشرو خدمت و امید آفرین ” است افزود: ویژه برنامه ها شامل ۷۷ برنامه در سطح حوزه ها، کانون ها و پایگاه‌های مقاومت است که از ۳۰ آبان تا ۶ آذر با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام می شود.

فرمانده سپاه مقداد شهرستان رشت با بیان اینکه بسیج ضامن امنیت کشور است و در همه حوزه‌ها با کمک مردم علیه ضدانقلاب ایستادگی می‌کند، تصریح کرد: اجازه آسیب رساندن به مردم و انقلاب را نمی‌دهیم.

وی در ادامه به رزمایش بزرگ کمک مؤمنانه اشاره و خاطرنشان کرد: با آغاز این طرح که سال گذشته در سه بخش خمام ، خشکبیجار و لشت نشاء همزمان با سراسر کشور  آغاز شده حدود ۶ میلیارد و ۱۴۴ میلیون تومان با کمک مردم و خیرین به آسیب دیدگان بیماری کرونا کمک کردند. 

سرهنگ حامدی محرومیت زدایی و خدمت رسانی را از برنامه های اصلی دانست و افزود: ساخت۶۷ واحد مسکونی ویژه محرومین هم در دستور کار بود که با استفاده از ظرفیت خیرین و مشارکت سپاه و دستگاه های حمایتی ۱۳ آماده واحد مسکن در این هفته نیز ۲ واحد در بخش خشکبیجار و ۶ واحد در خمام که هر کدام از واحد ها  70 میلیون هزینه شده است که در این هفته بهره برداری می شود.

فرمانده سپاه  مقداد شهرستان رشت با تاکید بر اینکه ارائه خدمات رسانی و فعالیت‌های جهادی در اولویت برنامه‌های هفته بسیج قرار دارد،ادامه داد: اجرای طرح شهید سردار سلیمانی، ویزیت رایگان پزشکی در دستور کار قرار دارد.

وی افزود : با توجه به محدودیت‌های ستاد کرونا طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را در  بخش های خمام ، خشکبیجار و لشت نشاء اجرا خواهیم کرد و در این طرح خانه به خانه در کنار آن مسئله تب سنجی و تست‌های اولیه کرونا را نیز انجام خواهیم داد.

سرهنگ  حامدی  با اشاره به اقدامات سپاه در مسئله گرانی روغن و کنترل  قیمت در حوزه استحفاظی، گفت: باکسانی که بخواهند برای مردم مشکل ایجاد کنند برخورد خواهیم کرد.

فرمانده سپاه مقداد شهرستان رشت در ادامه؛ یادواره شهدا ، دیدار با خانواده شهدا ، گلباران مزار مطهر شهدا، مسابقات ورزشی ، توزیع بسته های معیشتی به‌نام و یاد شهدا،  ، کارگاه آموزش فضای مجازی ، ایستگاه سلامت ، تولید ماسک توسط گروهای جهادی ، مشاور حقوقی  و …. از جمله برنامه های هفته بسیج ذکر کرد.

 

انتهای پیام/۸۵۲


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads