کد خبر: 206671 - تاریخ: چهارشنبه، 18 نوامبر 2020 - 08:26

جزئیات دقیق از اعمال محدودیت‌های تردد خودروهای شخصی در گیلان

رئیس پلیس‌راه گیلان از اعمال محدودیت‌های تردد در گیلان خبر داد و گفت: ورود خودروهای شخصی غیربومی به گیلان و خروج خودروهای شخصی بومی به خارج از استان ممنوع است.

به گزارش خوبان، سرهنگ جاور صفاری  با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی در مرکز استان از صبح چهارشنبه اظهار کرد: در مرحله نخست، ورود خودروهای شخصی غیربومی به مرکز استان (رشت) و خروج خودروهای شخصی بومی از استان بنا بر ابلاغیه جدید ممنوع است.

وی با بیان اینکه تردد خودروهای شخصی بین شهرستان‌ها نیز با محدودیت همراه هست، افزود: علاوه بر تردد خودرو در ورودی و خروجی استان، تردد بین شهرستان‌های استان نیز ممنوع است.

رئیس پلیس‌راه گیلان با بیان اینکه پلیس تدابیری را برای کارکنان و شاغلان شهرستان‌ها با محل اسکان در شهرستان دیگر را نیز در طرح جدید اعمال محدودیت‌ها پیش‌بینی کرده، تصریح کرد: با توجه به تشریح کم و کیف محدودیت‌های تردد برای مردم و پلیس، رانندگان باید از کارت و یا سندی که گویا اشتغال افراد در شهر غیر سکونت است به پلیس‌راه ارائه دهند.

صفاری با بیان اینکه محدودیت‌های شدیدتری از شنبه هفته آینده برای کنترل آمدوشد وضع خواهد شد، گفت: این کنترل به‌منظور کمک در پیش‌گیری از شیوع ویروس کرونا است و لازم هست مردم همچون گذشته همکاری کنند.

وی در پاسخ به اینکه برخی از شاغلان و کارکنان دولت در شهر غیر محل کار ساکن هستند و روزانه بین آن‌ها تردد می‌کنند درحالی‌که هیچ سند معتبری برای اثبات ندارند، افزود: برای این دسته از افراد نیز در اولین فرصت نشستی برگزارشده و کم و کیف آن بررسی می‌شود.

رئیس پلیس‌راه گیلان با بیان اینکه برخی از شهرستان‌های هم‌جوار رشت روزانه برای حضور در محل کار و محل سکونت در حال تردد هستند، تصریح کرد: برخی از بندهای دستورالعمل‌های ابلاغی پلیس‌راه از مرکز برای شهرهای هم‌جوار رشت به سبب قرابت بیش‌ازپیش با مرکز استان قابلیت اجرایی ندارند و باید برای اجرای صحیح بومی‌سازی و در کمیته‌های تخصصی راستایی آزمایی بحث و بررسی شوند.

صفاری همچنین در خصوص تردد خودروهای امدادی و دارویی در شرایط جدید اعمال محدودیت‌های ترافیکی نیز بیان کرد: تردد خودروهای امدادی، دارویی، مایحتاج و کالاهای اساسی، حمل گوشت و مرغ و افرادی که از شهرستان‌ها برای مراجعه به مراکز بیمارستانی، مطب‌ها و مراکز درمانی مراجعه می‌کنند، بلامانع است.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads