کد خبر: 206564 - تاریخ: دوشنبه، 16 نوامبر 2020 - 22:26

با حضور جانشین رئیس پلیس راهور استان؛

همایش اهدای کلاه ایمنی به راکبین موتورسیکلت در روستای مریدان خشکبیجار برگزار شد

؛ همایش ترویج فرهنگ ترافیک و اصول صحیح رانندگی با موتورسیکلت، با حضور کارشناسان مرتبط و اهدای کلاه ایمنی به موتور سواران ظهر امروز در مسجد امام سجاد (ع) مریدان خشکبیجار برگزار شد.

به گزارش خوبان خبر ؛ همایش ترویج فرهنگ ترافیک و اصول صحیح رانندگی با موتورسیکلت، با حضور کارشناسان مرتبط و اهدای کلاه ایمنی به موتور سواران ظهر امروز در مسجد امام سجاد (ع) مریدان خشکبیجار برگزار شد.

سرهنگ  محمد صالحی  در این همایش گفت: در زمان حاضر آموزش و کنترل موتورسواران به لحاظ رعایت اصول رانندگی با این وسیله نقلیه پرطرفدار بسیار ضروری است.

جانشین فرمانده پلیس راه گیلان افزود: اگرگذرتان به مرکز تروما یا اورژانس بیمارستان‌ها افتاده باشد خواهید دید که بیشتر مصدومان این مرکز موتورسوارانی هستند که به نوعی با خودرو یا عابران پیاده تصادف کرده‌اند و برخی نیز هنگام موتورسواری واژگون شده‌اند.

وی با تاکید بر استفاده کلاه ایمنی توسط موتور سواران، بیان کرد: با این کار علاوه بر تامین امنیت جانی، راکبین موتورسیکلت به سلامت به خانه بازگشته و نگرانی خانواده ها کاهش پیدا می کند.

سرهنگ صالحی خطاب به موتورسواران گفت: شاید فکر ‌کنید موتورسوار فوق العاده‌ای هستید اما بدانید که کلاه ایمنی می‌تواند جان شما را نجات دهد.

گفتنی است، در پایان این مراسم به ۱۰۰ نفر از موتورسواران قانونمند کلاه‌ایمنی اهدا شد.

 

انتهای پیام/۲۵۵۵

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads