کد خبر: 206555 - تاریخ: دوشنبه، 16 نوامبر 2020 - 19:36

پیش‌بینی ایجاد ۴۰۰۰ شغل با اجرای ۹۲ پروژه جهش تولید در گیلان

استاندار گیلان با اشاره به تعریف ۹۲ پروژه جهش تولید در گیلان گفت: از این میزان، عملیات اجرایی ۶۸ پروژه آغازشده و با اقدامات حمایتی صورت گرفته از سوی دولت و معرفی به بانک‌ها برای دریافت تسهیلات، شاهد روند مثبتی دراین‌ارتباط هستیم.

به گزارش خوبان ، ارسلان زارع امروز پس از بازدید از روند اجرای دو پروژه جهش تولید در روستای ضیابر شهرستان صومعه‌سرا و سیاه‌اسطلخ شهرستان رشت در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در راستای اجرای سیاست‌های راهبردی اقتصاد مقاومتی ابلاغی از سوی رهبر معظم انقلاب و برنامه‌های دولت تدبیر و امید برای تحقق شعار جهش تولید، اقدامات خوبی در استان انجام‌شده است.

وی با اشاره به تعریف ۹۲ پروژه جهش تولید در گیلان گفت: از این میزان، عملیات اجرایی ۶۸ پروژه آغازشده و با اقدامات حمایتی صورت گرفته از سوی دولت و معرفی به بانک‌ها برای دریافت تسهیلات، شاهد روند مثبتی دراین‌ارتباط هستیم. 

نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه برخی از واحدهای جهش تولید در راستای تأمین مواد اولیه موردنیاز شرکت‌های دیگر فعالیت دارند، تصریح کرد: برای اجرایی شدن پروژه‌های جهش تولید گیلان، یک‌هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار پیش‌بینی و تأمین‌شده که کارآفرینان پس از انجام فرآیند صدور مجوزها به بانک‌های عامل، معرفی‌شده و می‌شوند.

استاندار گیلان اظهار امیدواری کرد که بیشتر ۶۸ پروژه از ۹۲ پروژه جهش تولید تا پایان سال جاری و تعداد باقیمانده نیز تا فصل بهار سال آینده به اتمام برسند و وارد چرخه تولید شوند. 

وی همچنین با اشاره به پیش‌بینی ایجاد بالغ‌بر چهار هزار نفر اشتغال در پروژه‌های جهش تولید بیان کرد: تأکید کرده‌ام برای پویایی هرچه بیشتر، از جوانان علاقه‌مند به فعالیت در این مجموعه‌ها بهره گرفته شود.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads