کد خبر: 206529 - تاریخ: دوشنبه، 16 نوامبر 2020 - 08:37

معاون وزیر جهادکشاورزی در رشت:

صیانت از کاربری اراضی کشاورزی عامل موثری در پایداری تولید است

معاون وزیر جهادکشاورزی با اشاره به ضرورت صیانت از کاربری اراضی کشاورزی گفت: حفظ کاربری اراضی کشاورزی به پایداری تولید کمک می‌کند.

 به گزارش خوبان، کامبیز بازرگان شامگاه یکشنبه در دیدار با استاندار گیلان با بیان اینکه اقدامات موثری در بخش تحقیقات حوزه کشاورزی انجام شده است اظهار داشت: استان‌های شمالی در تأمین مواد غذایی در کشور نقش موثر و انکارناپذیری دارند.

معاون وزیر جهادکشاورزی و رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی با اشاره به اینکه حفظ کاربری اراضی کشاورزی به پایداری تولید کمک می‌کند افزود: صیانت از کاربری اراضی کشاورزی با توجه به نقش آن در تامین امنیت غذایی کشور حائز اهمیت است.

استاندار گیلان نیز در این دیدار با تاکید بر پشتیبانی از رویکردهای فناورانه خاطرنشان کرد: تحقیقات حوزه کشاورزی باید در جهت رفع مشکلات این حوزه گام بردارد و کاربردی باشد.

ارسلان زارع با بیان اینکه فراهم کردن زیرساخت جهت توسعه صنایع تبدیلی مورد تاکید است عنوان کرد: تشکیل زنجیره تولید در عرصه کشاورزی موضوع بسیار مهمی است.

وی با اشاره به ظرفیت‌های بسیار خوب گیلان جهت توسعه کشت گلخانه‌ای تصریح کرد: ایجاد ارزش افزوده از محصولات کشاورزی یکی از مسائلی است که می‌توان از طریق تقویت صنایع تبدیلی بدان دست یافت.

نماینده عالی دولت در استان گیلان با تاکید بر فراهم کردن شرایط صادرات محصولات کشاورزی اظهار داشت: باید توجه داشته باشیم که حمایت از کشاورزان از مسیر توسعه صادرات می‌گذرد.

انتهای پیام/۶۱۳/ ع

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads