کد خبر: 206507 - تاریخ: یکشنبه، 15 نوامبر 2020 - 08:55

معاون امور اقتصادی استانداری گیلان:

عملکرد بانک ها در پرداخت تسهیلات رونق تولید مطلوب نیست

عاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گیلان با اشاره به جایگاه این استان در پرداخت تسهیلات رونق تولید، گفت: عملکرد بانک ها در پرداخت تسهیلات رونق تولید مطلوب نیست.

به گزارش خوبان،  آرش فرزام در جلسه تسهیل و رفع موانع تولید در فرمانداری بندرانزلی، اظهار کرد: نباید وقت مسئولان برای مشکلات پیش پا افتاده گرفته شود و همه مسائل و مشکلات به سمت قوه مجریه سوق داده نشود.

وی با بیان اینکه گیلان در خصوص پرداخت تسهیلات رفع موانع تولید رتبه هفتم در تعداد و رتبه دهم از نظر مبلغ را دارد، افزود: در خصوص پرداخت تسهیلات رونق تولید، بانک‌ها عملکرد مطلوبی نداشته و از آن چیزی که انتظار می‌رفت ضعیف‌تر هستند.

فرزام صفت با تاکید بر اینکه نباید در اجرای قوانین واحدهای تولیدی آسیب نبینند، تاکید کرد: وظیفه مسئولان، اجرای قانون به نفع تولید و اشتغال و توسعه اقتصادی است ولی باید قانونگذار، قانون را مصوب و به مجریان آن اعلام کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گیلان با تاکید بر ضرورت پرداخت بدهی‌های مالیاتی از سوی واحدهای تولیدی، تصریح کرد: خوشبختانه در شهرک صنعتی حسن رود انزلی تعداد واحدهای غیر فعال، کمترین میزان در استان است و در صورت فراهم سازی شرایط افزایش محدوده این شهرک می‌توان سرمایه گذاران بسیاری را جذب کرد.

فرزام صفت همچنین ادامه داد: باید برای واحدهای تولیدی غیر فعال فکر اساسی صورت گیرد و در این راستا به شهرک‌های صنعتی و بانک‌های عامل تکلیف شده تا در مدت قانونی سه ماه وضعیت فعلی را بهبود بخشند.

کد خبر 5071150
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads