کد خبر: 206477 - تاریخ: شنبه، 14 نوامبر 2020 - 09:25

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان:

۴ تصفیه‌خانه فاضلاب گیلان در مدار بهره‌برداری است

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان با اشاره به ارتقاء تصفیه‌خانه فاضلاب فخب شهر رشت گفت: درحال حاضر چهار تصفیه‌خانه فاضلاب در شهرهای رشت، انزلی، لاهیجان و منجیل با ظرفیت قابل‌توجهی در مدار بهره‌برداری است.

به گزارش خوبان، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان با اشاره به ارتقاء تصفیه‌خانه فاضلاب فخب شهر رشت گفت: درحال حاضر چهار تصفیه‌خانه فاضلاب در شهرهای رشت، انزلی، لاهیجان و منجیل با ظرفیت قابل‌توجهی در مدار بهره‌برداری است.

سیدمحسن حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت، با اشاره به وضعیت احداث تصفیه‌خانه‌های فاضلاب در سطح استان گیلان و سطح شهر رشت اظهار داشت: درحال حاضر چهار تصفیه‌خانه فاضلاب در شهرهای رشت، انزلی، لاهیجان و منجیل با ظرفیت قابل‌توجهی در مدار بهره‌برداری هستند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان افزود: تصفیه‌خانه فاضلاب رشت دارای ظرفیت ۶۳ هزار مترمکعب در شبانه‌روز، تصفیه‌خانه انزلی دارای ظرفیت ‌۲۰ هزار مترمکعب در شبانه‌روز، تصفیه‌خانه لاهیجان دارای ظرفیت ۲۶ هزار مترمکعب در شبانه‌روز و تصفیه‌خانه فاضلاب منجیل نیز دارای ظرفیت هزار و ۶۰۰ مترمکعب در شبانه‌روز است.

حسینی با بیان اینکه احداث تصفیه‌خانه فاضلاب شهر صومعه‌سرا با ظرفیت ۶ هزار و ۳۵۰ مترمکعب در شبانه‌روز در مراحل نهایی فرآیند برگزاری مناقصه و انتخاب پیمانکار است گفت: در رابطه با جمع‌آوری فاضلاب فاز دوم مسکن مهر رشت نیز بخش نخست شبکه جمع‌آوری به طول ۵ کیلومتر انجام شد و تکمیل کل شبکه به طول ۳ کیلومتر نیازمند ۸ میلیارد تومان اعتبار است.

حسینی به ضرورت ارتقاء تصفیه‌خانه فاضلاب فخب شهر رشت و اجرای شبکه جمع‌آوری به طول ۲۳ کیلومتر در شهر رشت به‌همراه نصب ۲ هزار و ۸۰۰ فقره انشعاب فاضلاب بهداشتی و خانگی اشاره کرد و بیان داشت: یکی دیگر از پروژه‌های شرکت آب و فاضلاب استان، اجرای خطوط انتقال فاضلاب ورودی به تاسیسات تصفیه‌خانه جنوبی شهر رشت به طول ۱۴ کیلومتر است.


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

امکان نظر دادن برای این مطلب بسته شده است.

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads