کد خبر: 206461 - تاریخ: جمعه، 13 نوامبر 2020 - 13:50

امام جمعه خمام:

اولویت اول مردم خمام، تأسیس بیمارستان و یا درمانگاه در خورشأن است

خحت الاسلام اسداله زاده ظهر امروز در نماز جمعه این شهر ،گفت:اولویت اول مردم خمام، تأسیس بیمارستان و یا درمانگاه در خورشأن است

به گزارش خوبان خبر ؛ حجت الاسلام و المسلمین حامد اسدالله زاده ظهر امروز در نماز جمعه این شهر با اشاره با ابلاغ معاون اول رئیس جمهور در خصوص شهرستان شدن خمام، اظهار داشت: در هفته های گذشته یکی از مطالبات بیش از ده ساله مردم خمام پاسخ داده شده که به زودی زمینه شهرستان شدن خمام فراهم خواهد شد.

امام جمعه خمام با تقدیر زحمات مسولین مربوطه مورد ارتقای بخش خمام به شهرستان، افزود: با شهرستان شدن خمام یک شبه همه معضلات و مشکلات مردم حل نخواهد شد ولی امیدواریم با افزایش تلاش های نمایندگان محترم زمینه های سرعت بخشیدن به برخورداری مردم از مواهب شهرستان شدن محقق گردد.

وی با بیان اینکه انتظار مردم از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و همچنین دولت اولویت بندی مسائل خمام و استفاده از ظرفیت جوانان و نخبگان در مدیریت شهرستان است ، تصریح کرد: همانطور که در گذشته خدمت مسئولین شهرستان و نمایندگان محترم گفته شد اولویت درجه اول مردم خمام، تأسیس بیمارستان و یا مرکز سلامتی در خورشأن و نیاز مردم منطقه می باشد.

وی افزود: نبودن چنین مرکزی موجب تحمل هزینه های فراوان و افزایش رنجوری برای بیماران خمامی شده امیدواریم هرچه سریعتر نسبت به این موضوع چاره اندیشی شود.

حجت الاسلام و المسلمین حامد اسدالله زاده با اشاره روزهای سخت کرونایی استان از جمله خمام، گفت: هر کس به اندازه وسع و توانش می بایست به فکر هم نوع و همسایه و همشهری اش باشد.

به گفته وی، مراکز نیکوکاری ، کمیته امداد امام خمینی (ره) و همچنین ستاد نماز جمعه آمادگی خمام دارد تا محرومان اینچنین را با رعایت حرمت و کرامت افراد به خیرین معرفی نماید تا با دستان خودشان دست نیازمندان را بگیرند.

انتهای پیام/۸۵۲

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads