کد خبر: 206430 - تاریخ: پنج‌شنبه، 12 نوامبر 2020 - 15:52

بخشدار خمام خبرداد:

۵ کمپ ترک اعتیاد در خمام فعال است

بخشدار خمام با اشاره به اینکه در حال حاضر، ۵ کمپ ترک اعتیاد تحت نظارت بهزیستی درسطح خمام فعال است،افزود : ۱ کمپ مخصوص سالمندان و ۱ کمپ نیز اعصاب روان است.

به گزارش خوبان خبر ؛ بخشدار خمام ظهر امروز در جریان بازدید از کمپ‌ ترک اعتیاد در  روستای دهنه سر به خبرنگار خوبان خبر ، اظهار داشت: پیشگیری از اعتیاد شامل کلیه تدابیر و فعالیت‌هایی است که از پیدایش بیماری اعتیاد و شدت یافتن بیماری و عوارض و تبعات ناشی از آن جلوگیری می‌کند.

بخشدار خمام با اشاره به اینکه نهاد خانواده به عنوان کوچکترین واحد جامعه بعد از فرد نقش بسیار مهم و اساسی را در جهت پیشگیری از وقوع آسیب های اجتماعی و اعتیاد دارد و داشتن نیروی انسانی سالم و پویا مستلزم تحکیم نظام خانواده در جامعه است.

وی با بیان اینکه اعتیاد برای قشر خاصی از جامعه نیست، تمام آحاد جامعه در برابر پیشگیری از اعتیاد مسئول هستند،افزود: هدف از برپایی مراکز درمان و بازپروری و کمپ‌های ترک اعتیاد بازگرداندن سلامت افراد آسیب‌دیده از اعتیاد به روال عادی زندگی است.

مهدوی با بیان اینکه برای رسیدن به نتیجه اثربخش، فعالیت‌ها باید مستمر و متناسب با جامعه هدف باشد، اضافه کرد: در حوزه مواد مخدر باید معطوف به پیشگیری باشد چراکه درمان و ترک معتادان بسیار سخت است پس می‌توان به جای تمرکز ویژه بر درمان به حوزه پیشگیری توجه بیشتری داشت.

 بخشدار خمام با اشاره به اینکه در حال حاضر، ۵ کمپ ترک اعتیاد تحت نظارت بهزیستی درسطح خمام فعال است،افزود : ۱ کمپ مخصوص سالمندان و ۱ کمپ نیز اعصاب روان است.
انتهای پیام/۸۵
 
 

مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads