کد خبر: 206422 - تاریخ: پنج‌شنبه، 12 نوامبر 2020 - 11:33

نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی:

برخی مسؤولان به‌جای حمایت مانع کارآفرینی می‌شوند

به گزارش خوبان خبر ، سید علی آقازاده امروز در حاشیه بازدید  از کارخانه کاوش کنترل شمال در شهرک صنعتی رشت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت، با اشاره به اهمیت حضور جوانان در عرصه تولید و صنعت اظهار کرد: حضور فعال جوانان در این کارخانه ستودنی است، جوانان بازوان محرک تولید و عامل […]

به گزارش خوبان خبر ، سید علی آقازاده امروز در حاشیه بازدید  از کارخانه کاوش کنترل شمال در شهرک صنعتی رشت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت، با اشاره به اهمیت حضور جوانان در عرصه تولید و صنعت اظهار کرد: حضور فعال جوانان در این کارخانه ستودنی است، جوانان بازوان محرک تولید و عامل اصلی رشد و شکوفایی اقتصاد کشور هستند.

وی با تأکید بر لزوم حمایت  از کارخانه‌هایی که مدیر و مالک جوان دارند، گفت: بعضی از کارخانه‌ها با غلبه بر مشکلات، مظلومانه در حال فعالیت بوده و در برابر مشکلات شانه خالی نمی‌کنند، لذا فعالیت  جوانان در این کارخانه مایه مباهات است.

نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بازسازی کنتورهای قدیمی وابستگی ما به کشورهای دیگر را از بین می‌برد، افزود: در این کارخانه یک کارآفرینی ارزشمند در حال انجام است که کشور را خودکفا  و از خروج ارز جلوگیری می‌کند، حقیقتاً باید به همت جوانان بالید.

آقازاده با تأکید بر لزوم حمایت از کارآفرینان جوان توسط دستگاه‌های مربوطه، بیان کرد:  متأسفانه برخی مسئولان به‌جای حمایت از این جوانان کارآفرین، مانع کار و فعالیت آن‌ها می‌شوند که مایه تأسف و تعجب است.

وی با بیان اینکه از نزدیک با کارگران  این کارخانه صحبت کرده و مشکلات آنان را جویا شده است  افزود: نمایندگان مردم در مجلس یازدهم همواره حمایت از جوانان را به‌طورجدی دنبال می‌کنند چراکه علاج مشکلات در داخل بوده و به همت و اراده‌ جوانان بستگی دارد.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads