کد خبر: 206374 - تاریخ: سه‌شنبه، 10 نوامبر 2020 - 13:34

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان:

انجام بیش از ۳۶۰۰ مورد بازرسی از اصناف گیلان/ کشف ۱۲۰۰ مورد تخلف

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان با اشاره به انجام سه هزار و ۶۸۸ مورد بازرسی از اصناف با حضور این سازمان، گفت: بیش از هزار و ۲۰۰ مورد تخلف کشف شده است.

به گزارش خوبان خبر ، منصور انصاری با اشاره به تشدید بازرسی‌ها از اصناف با توجه به شرایط موجود در جامعه، اظهار کرد: در هفت ماهه نخست امسال سه هزار و ۶۸۸ مورد بازرسی از واحدهای صنفی با حضور سازمان تعزیرات حکومتی گیلان انجام شده است.

وی با بیان اینکه این تعداد بازرسی توسط ۸۲۰ اکیپ از کارشناسان تعزیرات حکومتی انجام شده است، گفت: یک سوم بازرسی‌ها یعنی معادل بیش از هزار و ۲۰۰ مورد تخلف کشف شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان در ادامه با اشاره اینکه جریمه در نظر گرفته شده برای این میزان تخلف صنفی بیش از ۸۳ میلیارد تومان است، افزود: تخلفات واحدهای صنفی در سه بخش کالا و خدمات، قاچاق کالا و ارز و بهداشت مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

وی به آمار پرونده‌های ورودی در هر بخش اشاره و با بیان اینکه در بخش کالا و خدمات در این مدت بیش از هشت هزار به تعزیرات حکومتی ارجاع شده است، اضافه کرد: عدم درج قیمت، گران فروشی و کم فروش از مهم‌ترین تخلفات در این بخش بوده است.

انصاری با اشاره به ورود بیش هزار و ۶۰۰ پرونده در بخش قاچاق کالا و ارز، ادامه داد: قاچاق چوب و سپس حمل و نگهداری کالای قاچاق بیشتری فراوانی تخلفات را در این بخش داشته است.

وی با بیان اینکه در حوزه کالاهای و خدمات بهداشتی نیز هزار و ۲۲۴ پرونده ورودی به ثبت رسیده است، افزود: عرضه و تحویل کالای غیر بهداشتی و عدم رعایت بهداشت محیط بیشترین تخلف ثبت شده در این بخش بوده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان همچنین با اشاره به موضوع کمبود روغن، گرانی مرغ و شکر در استان، گفت: تیم‌های بازرسی تشکیل و از اصناف مورد نظر بازرسی‌هایی صورت گرفت که در قالب این بازرسی‌های ۱۰۲ پرونده در زمینه روغن خوراکی، ۱۶۵ پرونده برای شکر و ۴۱۳ پرونده نیز برای مرغ تشکیل شده است.

وی همچنین ادامه داد: دو انبار دپوی روغن نیز در استان گیلان شناسایی شد.

 

انتهای پیام/۳۵۸۹۹


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads