کد خبر: 206366 - تاریخ: سه‌شنبه، 10 نوامبر 2020 - 15:36

رئیس اداره ورزش و جوانان خمام خبرداد:

باشگاهای ورزشی خمام تا ساعت ۱۸ فعالیت می کنند

بابک خلیلی از فعالیت کلیه فعالیت باشگاه‌ های ورزشی خصوصی و دولتی از امروز تا ۲۰ آذر تا ساعت ۱۸ عصر در خمام خبر داد.

به گزارش خوبان خبر ؛ بابک خلیلی از فعالیت کلیه فعالیت باشگاه‌ های ورزشی خصوصی و دولتی از امروز تا ۲۰ آذر تا ساعت ۱۸ عصر در خمام خبر داد.

رئیس اداره ورزش و جوانان خمام ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار خوبان خبر با اشاره به تصمیم جدید ستاد کرونا شهرستان رشت، مبنی بر فعالیت باشگاه‌های ورزشی خصوصی و دولتی ، افزود:  بر این اساس تمامی فضاهای ورزشی اعم از دولتی، خصوصی، باشگاه های خصوصی و دولتی، استخرها، کلاس های آموزشی از امروز تا ۲۰ آذر فقط می‌توانند تا ساعت ۱۸ عصرفعالیت کنند و بعد از آن ممنوع است.

وی با اشاره به اینکه مدیران و موسسان اماکن ورزشی باید نسبت به رعایت الزامات بهداشتی و هماهنگی های لازم‌ با اداره ورزش و جوانان جهت انجام اقدامات پیشگیرانه تمهیدات لازم را به عمل آورند، افزود:این تمهیدات به منظور پیشگیری از ابتلای مردم به بیماری کروناویروس اتخاذ شده تا از بروز چنین بیماری در بین مردم  جلوگیری شود.

بابک خلیلی با قدردانی از همکاری مدیران اماکن ورزشی و مربیان در این خصوص،اضافه کرد: خوشبختانه مدیران باشگاه‌ها و اماکن ورزشی از ابتدای شیوع کرونا تاکنون همکاری خوبی را برای کنترل و مدیریت کرونا داشته و همواره با تصمیمات ستاد ملی و شهرستان مقابله با این بیماری همراهی کرده‌اند که جای تقدیر و تشکر دارد.

به گزارش خوبان خبر ؛ بنا به گفته مسئولان دانشگاه علوم پزشکی گیلان ، شهرستان رشت  ازنظر وضعیت ابتلا به کرونا در مرز قرمزی قرار دارند و تعداد ۹۰ بیمار در ۲۴ ساعت گذشته در بیمارستان‌های گیلان بستری شدند و کل بستری‌ها به بالای ۴۱۵ نفر رسیده است.

انتهای پیام/۸۸۷


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads