کد خبر: 206315 - تاریخ: دوشنبه، 9 نوامبر 2020 - 08:35

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گیلان:

خروج روغن از گیلان ممنوع است | روزانه ۴۰ تن کمبود روغن در گیلان داریم

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گیلان با اشاره به ممنوعیت خروج روغن از استان گفت: قرار است وزارت صمت ۶۴۰ تن روغن به استان گیلان اختصاص دهد.

به گزارش خوبان ، آرش فرزام صفت امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار استان گیلان از ممنوعیت خروج روغن تولید شده از استان خبر داد و اظهار داشت: در حال حاضر در تامین مواد اولیه تولید روغن مشکلی وجود ندارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گیلان با بیان اینکه در شرایط فعلی که روغن در بازار به مقدار نیاز وجود ندارد باید با احتکارکنندگان قاطعانه برخورد شود افزود: رسیدگی سریع به پرونده‌های محتکران و تزریق کالاهای احتکار شده به بازار در ساماندهی شرایط فعلی موثر است.

وی با اشاره به اقدامات جهت جبران کمبود روغن در بازار خاطرنشان کرد: قرار است وزارت صمت ۶۴۰ تن روغن به استان گیلان اختصاص دهد تا کمبود ۴۰ تنی روزانه روغن در بازار استان جبران شود.

فرزام صفت با تاکید بر اینکه در حال حاضر هیچگونه کمبودی در بازار مرغ استان گیلان وجود ندارد اظهار داشت: قیمت مرغ در بازار گیلان همان قیمت مصوب و تایید شده است و همه باید این قیمت را رعایت کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان نیز در این جلسه با بیان اینکه این استان قطب تولید مرغ در کشور بوده و قیمت‌ها از بسیاری از استان‌های دیگر کمتر است گفت: مرغ منجمد با قیمت ۱۵ هزار تومان در بازار موجود است.

فرهاد دلق‌پوش با اشاره به اینکه قیمت مصوب هر کیلو مرغ ۱۹ هزار و ۱۰۰ تومان است بیان کرد: قرار است برای جبران کمبود مرغ در برخی شهرستان‌های استان، ۳۵۰ تن مرغ منجمد به زودی به بازار تزریق شود.

وی با بیان اینکه جهت رفع کمبود روغن، ۲ کارخانه تولید روغن بخش خصوصی در گیلان فعال هستند خاطرنشان کرد: یک فرد که ۷۲۵ تن روغن را احتکار کرده بود دستگیر شد‌.

رئیس سازمان صمت گیلان با اشاره به ضرورت برخورد قاطعانه با سوءاستفاده کنندگان از شرایط موجود و تشدید نظارت جهت ساماندهی بازار عنوان کرد: فرد محتکر روغن، ۷ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان جریمه شد.

انتهای پیام/۶۱۳/ ع


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads