کد خبر: 206256 - تاریخ: جمعه، 6 نوامبر 2020 - 11:18

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان :

اختصاص۷۰ میلیارد تومان برای روکش آسفالت و لکه گیری راههای گیلان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان از اختصاص ۷۰ میلیارد تومان برای روکش آسفالت و لگه گیری راه های گیلان خبر داد.

به گزارش خوبان ، فریبرز مرادی با اشاره به روکش آسفالت به شیوه جدید میکروسرفیسینگ برای حفاظت رویه های آسفالت و روکش با دوام انجام می شود، افزود: مطالعات برای اجرای این روش در راههای شرق و جنوب در استان انجام شده و در حال انتخاب پیمانکار هستیم که در فاز اول ۵۰ کیلومتر برای  اجرای  این طرح در نظر گرفته شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان  در  تشریح مزایای این روش افزود:  میکروسرفیسینگ به عنوان یک روش برای حفاظت رویه های آسفالتی و اقدامی پیشگیرانه شناخته می شود و یک لایه ترمیمی حفاظتی است که در این روش  آسفالت بصورت لایه ای نازک و محافظ بر روی سطح راه اجرا می شود.

به گفته وی؛ بدلیل کیفیت و دوام زیاد این روش آسفالت از عمر مفید بیشتری نسبت به دیگر روکش های حفاظتی برخوردار است؛ ضمن آنکه  سرعت بالای اجرای این نوع روکش سبب می  شود خطرات و مشکلات ناشی از عبور ترافیک و به خطر افتادن ایمنی استفاده کنندگان از راه به حداقل میزان خود کاهش یابد و به دلیل  ضخامت کم آن پس از اجرا نیاز به ترمیم شانه ها و یا تعویض جداول حاشیه خیابان نیست و پس از حدود یک ساعت بعد  از اجرا قابلیت عبور ترافیک از روی آن وجود دارد.

وی  همچنین با اشاره به اختصاص۷۰ میلیارد تومان برای  روکش آسفالت  و لکه گیری  در راههای استان  برای امسال اشاره و  اظهار کرد:طرح های مختلفی در قالب روکش و بهینه سازی آسفالت  در استان اجرا می شود ؛ ضمن آنکه   آسفالت راهای روستایی( طرح ابرار )  توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای در  استان  حدود ۳۰ کیلومتر یا در حال اجرا و یاد در حال انعقاد قرار داد هستیم .

 

انتهای پیام/۸۵۲


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads