کد خبر: 206232 - تاریخ: جمعه، 6 نوامبر 2020 - 00:21

در جلسه شورای شهر خمام مطرح شد؛

شهردار گزارش‌های مالی را تسلیم شورای شهر کند / جایگاه زباله نباید نزدیک زمین‌های کشاورزی باشد

رئیس شورای شهر خمام با تاکید بر اینکه جایگاه زباله باید دور از زمین‌های کشاورزی باشد، افزود: انتقادات از سوی مردم و رسانه‌ها در این خصوص را باید به فوریت پیگیری کنیم تا شاهو معضل زباله در خمام نباشیم.

به گزارش خوبان خبر ؛ اسماعیل احمدنیا ظهر امروز در جلسه شورای شهر خمام با تشکر از همکاری تمام مسوولان برای به ثمر نشستن تلاش‌ها در جهت شهرستان شدن خمام اظهار کرد: در این راستا قدم‌های بسیار با ارزشی برداشته شد و امیدوارم خیر این کار به مردن خمام برسد.

وی با اشاره به معضل زباله در شهرستان خمام گفت: تماس‌ها و گلایه‌های بسیاری از جانب مردم درباره مشکل زباله گرفته می‌شود، شیرابه زباله‌ها به برخی زمین‌های کشاورزی در حوالی جایگاه زباله مشکلاتی ایجاد کرده که باید در این باره فکر موثری شود.

رئیس شورای شهر خمام با تاکید بر اینکه جایگاه زباله باید دور از زمین‌های کشاورزی باشد، افزود: انتقادات از سوی مردم و رسانه‌ها در این خصوص را باید به فوریت پیگیری کنیم تا شاهو معضل زباله در خمام نباشیم.

شهردار خمام گزارش‌های مالی را تسلیم شورای شهر کند

سیدرضی مودب‌پور نیز در این جلسه با بیان اینکه نظارت بر اجرای امور شهرداری حق مسلم و قانونی اعضای شورا است، اظهار کرد: از شهردار درخواست می شود؛گزارش ماهیانه اعم از درآمد و هزینه که مراسم هایی که برگزار می کنند را به صورت کتبی به شورا ارائه کند.

عضور شورای خمام به تهیه طرح هادی شهر خمام از ابتدای سال ۹۶ مورد اشاره کرد و گفت: اطاعاتی به شخصه در اختیار بنده قرار داده نشده است لذا ضروری است در آینده نزدیک اطلاعات کامل این طرح در اختیار دیگر اغضای شورا مطرح شود‌.

وی با اشاره به اینکه ساختمان در حال ساخت شورا باید مورد بازدید و قراردادها باید بررسی شود، تصریح کرد: بنده به عنوان عضو شورا از چگونگی انجام کار و قرارداد بی‌اطلاع بوده و باید در این خصوص شفاف سازی شود.

مودب پور درخصوص بدهی شهرداری به پیمانکار آسفالت و فروش زمین جهت پرداخت این‌ بدهی گفت: شهردار باید در بحث آسفالت همه اعضای شورا را از جزییات اجرای آسفالت مطلع کند و با توجه به اینکه شهردار نتوانسته اعتبار جذب کند، باید زمینی فروخته تا بدهی پرداخت شود این فروش اموال مطمئناً اولین و آخرین‌بار نخواهد بود.

ارائه گزارش ماهانه به شورا وظیفه شهردار است

عضو شورای شهر خمام نیز با بیان اینکه از روز نخست شورای پنجم پیگیر گزارش مالی شهرداری بودیم، اظهار کرد: کنترل گزارش مالی شهرداری طبق قانون ماده ۷۹، موجب می‌شود تمام مسایلی که ربط مستقیم و غیر مستقیم به مسائل دارد اتوماتیکوار اطلاح می‌شود.

بابک نیکو با تاکید بر اینکه تا ۱۵ هرماه طبق قانون، شهردار موظف است کلیه گزارشهای درآمد و هزینه ماه قبل را به شورای شهر تسلیم کند، گفت: این اتفاق تنها در دو مورد به صورت خلاصه تقدیم شورا شد که به عنوان دهن کجی به تمام اعضای شورا تلقی می‌کنیم.

وی با بیان اینکه باید شورا طی نامه‌ای به شهردار خمام پیگیر این گزارش‌های مالی شهرداری باشد، افزود: شهردار باید پاسخگوی شورای شهر باشد.

 

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads